Patience Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Heisann Er på leiting etter et GODT såkallt "Rollback/Roll Back"-program som lar deg rulle PC'en tilbake til et tidligere tidspunkt. Hittil har jeg testet RestoreIT, Rollback RX, ++ noen flere jeg ikke husker navnet på. Men kresen som jeg er, så er jeg ikke fornøyd med det jeg har sett.. Søker derfor viten fra dere andre om noen har erfaring med et godt program som tilfredstiller de kresne, og gjør jobben sin vel? Shareware så vel som freeware.. NB! Backup er ikke det samme som rollback. Ha det i minnet. Feks er Acronis et backupprogram, ikke et rollback. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Hva med den løsningen med et PCI-kort? Husker ikke hva den het i farta, men den ble markedsført mot skoler og lignende. -C- Lenke til kommentar
Patience Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Det hadde vært supert. Leste om det i et blad for noen år siden. Desverre så er det alt jeg husker.. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Er på jobb.. Men et raskt søk fant dette http://news.thomasnet.com/fullstory/466663/264 -C- Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Litt off-topic men må bare spørre.. Hva kan man bruke et slikt program til, tilbakestille pcen 2 minutter før man fikk et eventuelt virus for så å forhindre det? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Den tar vel heller en kopi av registeret samt "bruker-avhengig" filer... Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Den løsningen med PCI-kortet som jeg nevnte lar deg installere og stille inn PC'n akkurat slik du vil ha den. Så setter du et restorepoint. Deretter kan den stilles inn til å resette ved hver boot etc. (Kjekt for offentlige PC'er for eksempel) Cluet er at du kan gjøre alt, inkludert å formatere pc'n. Men når du rebooter så er den akkurat som den var. Tror dinSide hadde en test av det for en stund siden. -C- Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Har jo Norton Ghost da Lenke til kommentar
norbat Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Hva med den løsningen med et PCI-kort? Husker ikke hva den het i farta, men den ble markedsført mot skoler og lignende. -C- 8291005[/snapback] http://www.moonscape.com/teachers_smart_card.html Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Den tar vel heller en kopi av registeret samt "bruker-avhengig" filer... 8294334[/snapback] Omtrent som et helt vanlig backup-program? pantera Lenke til kommentar
Patience Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 Takker alle for svar.. Løsningen ble dog RestoreIT som jeg faktisk allerede har, og som nå funker utmerket :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå