MSg Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Har et problem med å få tilgang til noen mapper på dataen min. Får bare opp "blablabla er ikke tilgjengelig. Ingen tilgang" når jeg prøver å gå inn på den. Kjører Windows XP. Noen som har tips? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Heh, du forklarer feilmeldinger på samme måte som lillebror. "blabla, feil, bla". Og så begynner jeg med den gamle regla: "det står jo i svart på hvitt rett forran deg hva feilen er i feilmeldingen... det er det en feilmelding er." Så med andre ord... hva sier feilmeldingen? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Feilmeldingen sier: D:/Dokumenter (ja, vet det er feil vei, men sitter på macen) er ikke tilgjengelig. Ingen tilgang. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Prøver du å koble til en XP maskin fra en Mac, eller er dette en XP maskin hvor du prøver å gå inn i en lokal mappe? Om det siste ser jeg ikke helt logikken med slashen. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Det er på en xp-maskin som jeg prøver å komme inn på en lokal mappe. Grunnen til at slashen er feil vei er at jeg skriver på macen, siden den stasjonære har vært mye av og på og desuten ikke er koblet til internett for øyeblikket. Endret 1. april 2007 av Mathiassky Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Har de ikke backslash på Macs nå? "Problemet" er nok NTFS-filtilgang hvor din bruker ikke er gitt tilgang. Det beste svaret er nok bare å overlate skrivingen til Microsoft. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Woho! Takk ^^ Og nei, det er ikke backslash på mac enda =/ Og ja, det suger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå