Bartin Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Ja , noen som vet? Jeg finner ikke Lenke til kommentar
flagger Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Har du kikket hos Elkjop, dei pleier å ha spel Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Har du kikket hos Elkjop, dei pleier å ha spel 8289073[/snapback] Ja. Finner ingen ting innen counter strike Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Jeg vil anbefale deg å kjøpe fra www.steampowered.com :-) Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Jeg vil anbefale deg å kjøpe fra www.steampowered.com :-) 8289330[/snapback] Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Jeg vil anbefale deg å kjøpe fra www.steampowered.com :-) 8289330[/snapback] OK , takk Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Jeg kjøpte min hos EB Games! Funker så det griner den asså. OT: Er greit å ha et sted hvor man vet det finnes flere CD-keyer tilgjengelig til en billig penge dersom noen skulle finne ut at jeg har masse juksekoder på datamaskinen. KNIZ!! Endret 1. april 2007 av fredrikg-ohoi Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 De har det på Free Record Shopå på Egertorget i Oslo, hvis jeg ikke husker helt feil. Og da har de det sikkert på flere Free Record Shop's rundt omkring i landet også? Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Spacern (Spaceworld) i Asker har det. Det har vell de fleste spaceworldbutikker i norge nå. Har fått navnet Counter Strike Antolegy(aner ikke hvordan jeg staver det siste) ~Diddern Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Spacern (Spaceworld) i Asker har det. Det har vell de fleste spaceworldbutikker i norge nå. Har fått navnet Counter Strike Antolegy(aner ikke hvordan jeg staver det siste) ~Diddern 8291416[/snapback] Ok. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Spacern (Spaceworld) i Asker har det. Det har vell de fleste spaceworldbutikker i norge nå. Har fått navnet Counter Strike Antolegy(aner ikke hvordan jeg staver det siste) ~Diddern 8291416[/snapback] Ok. Takk for hjelpen De var tomme på lager men takk for det om ! PS: Counter Strike: Anthology Staves det riktig Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Spaceworld er vel det dyreste stedet du kan kjøpe det men... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 På Steampowered.com får du CS etter noen sekunder, og det koster 63,- :--) Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Anbefaler ikke å kjøpe i butikk, så lenge det ikke er plastikk rundt varen. Noen bedrifter driver jo slik at de tar ut CD-en, og lar coveret ligge, men da tar folk bare et raskt bilde av cd-nøkkelen med mobilkameraet, og cd-nøkkelen er oppbrukt... Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Har bestemt meg for å kjøpe hos steam. Må først få mamma til og betale Takk for hjelpen alle. Lenke til kommentar
retsirk Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Narvesen kiosker, der kjøpte jeg mitt :!: Lenke til kommentar
chrtol Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Spaceworld har 1.6 så det nesten ikke har plass noe annet xD Endret 5. april 2007 av chrtol Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Saken er løst, og/-eller trådstarter har bedt om stenging. Ønskes saken gjenoptatt kan dette innlegget rapportères, og tråden vil bli vurdert gjenåpnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg