Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Merkelig oppførsel fra PCutstyr


Anbefalte innlegg

Har nylig handlet to ganger hos PCutstyr.no, og kan ikke si meg helt fornøyd.

Bestilte en Barracuda V, fikk en Barracuda IV i en eske merket som en V.

Har selvfølgelig klaget, men etter en uke har jeg ikke fått annet svar enn "På grunn av stor pågang må du dessverre beregne noe behandlingstid".

 

Sammen med varene kom en beklagelse om at det hadde tatt for lang tid å levere min bestilling, så jeg skulle få fri frakt ved neste bestilling.

 

Bestilte så noen deler til, og betalte med Visa. Beløpet ble trukket fra konto umiddelbart. De har da tatt kr 58 i oppkravsgebyr, pluss kr 70 i frakt.

 

Vi får se om de skjerper seg og rydder opp. Hvis ikke skal i alle fall jeg holde meg langt vekk fra den sjappa.

 

Edit: Typisk nok, en time etter denne posten får jeg en mail fra PCutstyr om at jeg kan returnere disken. Men jeg må tydeligvis betale porto selv, og være uten HD i xx dager pga en feil de har gjort.

Tydeligvis jobbes det klokken 22:00 på en søndag!

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: hårek på 2002-12-15 22:37 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har erfaring selv fra pcutstyr. Virker som ordre og pakke opplegget dems ikke er helt superstrukturert, så kommer nok til å vente en stund til neste gang jeg bestiller derifra.

 

Lang tid å endre ordre, bekreftelse frem og tilbake mailer osv osv.

 

Mangler siste biten som gjør den til en skikkelig "go´ butikk".

Lenke til kommentar

Hmm ,har bare positive erfaringer med pcutstyr jeg ,,ja fikk en gang en cpu som ikke virka ,, ikkeno problem, de bytta den kjapt til en ny :smile:

pluss att de hadde kjapp og god servise...

 

 

[ Denne Melding var redigert av: QTC på 2002-12-17 15:36 ]

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Bestilte CD-brenner (hvit, retail) fra dem. Fikk varen raskt, men som svart og bulk. Fargen er av underordnet betydning, men jeg bestilte ikke retail uten grunn (bl.a. trengte jeg en IDE-kabel, som følger med retail versjonen). Så jeg mailet og bemerket dette, og de beklaget feilen og lovet å ordne opp. Flere uker går uten at jeg hører noe, så jeg sender mail for å purre på dem. Igjen beklager de (opptil flere ganger, faktisk). Derimot skjedde det faktisk noe denne gangen, og jeg fikk det jeg hadde bedt om uten å bli belastet for frakt eller noe annet.

 

En CD-brenner som jeg bestilte 4. desember kunne jeg altså ta i bruk 8. januar (kunne selvsagt mast mer, men det er ikke min stil). Det hele ordnet seg, men jeg vet ikke om de blir førstevalget neste gang jeg skal handle...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...