scarface15 Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Hadde et lite uhell i fylla, falt ned to trappetrinn ned på grusen. Nå knekker kneet (ganske ofte) når jeg retter det ut etter å ha hatt det "bøyd".. Det gjør litt vondt når jeg går, som oftest i trapper, men dette er vel for det meste pga at jeg har fått en smell, regner jeg med.. Noen som veit om dette er noe som er verdt å få legen til å ta en titt på? Eventuelt gi det en uke og se om det gir seg? "Uhellet" skjedde på vei ut av en bar på fredag forresten =P Lenke til kommentar
Camron Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Gi det litt tid. Har du hevelse? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Sikkert bare en hevelse av et slag.. Fortsetter det så kontakt en lege.. Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Ingen hevelse, men har samme greiene han beskriver (http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=374120), sett bort i fra sjuke smerter og tidligere operasjon.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå