RaZeR91 Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Skrudde akkurat på xbox 360 og spilte litt, plutselig frøys skjermen seg og jeg måtte slå den av. Men når jeg skulle slå den på igjenn kommer det ingenting på skjermen og lampa på xboxen lyser bare rødt!?!? Hva er galt?? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Hvis du ser 3 røde lys er det nok noe galt med hardwaren i boxen din, og du må sende den til reperasjon, dessverre. Xbox Support TLF: 800 14 174 Lenke til kommentar
RaZeR91 Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Hvis du ser 3 røde lys er det nok noe galt med hardwaren i boxen din, og du må sende den til reperasjon, dessverre. Xbox Support TLF: 800 14 174 8288710[/snapback] Det er den knappen jeg slår på xboxen som det lyser rødt rundt... Er det den du mener?? Lenke til kommentar
simon_gj Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Jeg fikk det en gang, men jeg ringte bare support og fikk beskjed om å slå av xboxen. Ta ut strømledningen fra veggen, xboxen og å ta ut ledninga fra omformeren (den Store klompen på ledninga hvis det skulle være noen tvil), for så å sette alt inn på nytt. Ring support hvis du er usikker. Edit: leif så det holder Endret 1. april 2007 av simon_gj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå