DementedAlbino Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Har fått nytt nummer nå, men tenke jeg skulle beholde det gammle litt videre. Av en eller annen grunn så tok jeg ikke med meg mitt gamle nummer når jeg nå byttet, og vil derfor nå få meg et forhåndsbetalt/kontantkort slik at jeg kan beholde nummeret, samt viderekoble samtaler fra det gamle nummeret til mitt nye. Er viktig at det ikke er noen form for minste fakturering pr mnd, og gjerne at det er en form for start tilbud som gir meg ringeminutter for etableringsavgiften. Noen tips til meg her? Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Du kan stort sett ikke viderekoble kontantkort. -snubbel Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Hvorfor kan en ikke det dersom det er penger på kortet? Lenke til kommentar
TheScirocco Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Fordi de fleste operatører setter en del begrensninger på viderekobling av kontantkort.... Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Telenor/Djuice sine kontantkort kan viderekobles kostnadsfritt til andre mobilabbonement hos Telenor, og til alle fasttelefoner uten kostnad. Lenke til kommentar
angellwax Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Bare husk på at du må fylle på med minimun 50 kr per år for å unngå kansellering hos de fleste operatører (om ikke alle) Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 50 kr pr år er ikke noe problem, skal i grunn bare ha dette de neste 3-4 mnd. Gjelder telenor sin viderekobling til telenor, eller til telenor sitt nett? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 50 kr pr år er ikke noe problem, skal i grunn bare ha dette de neste 3-4 mnd. Gjelder telenor sin viderekobling til telenor, eller til telenor sitt nett? 8294829[/snapback] Telenor definerer det som viderekobling til Telenor mobil, så da ser jeg for meg at det er til mobiler med abbonement hos Telenor og ikke i Telenor sitt nett. Du kan lese mer om dette ved å klikke her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå