Kimelimm Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Hei! Jeg lurer på om det finnes noen nettbutikker eller noe som selger slik "stunguns" eller noen slike gadgets som gjør vondt? Helst Norsk side! Takker for svar! Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Om jeg ikke husker feil så er stunguns og lignende (pepperspray) ulovlig i norge. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Jaja samma det, vil bare se på det! Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Hva har man ikke google for? Søk på ord som stungun, tazer o.l Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Men da får jeg bare engelske sider, jeg vil ha NORSKE, med NOK ikke $ Lenke til kommentar
Cucumber Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Om dette er ulovelig i norge så er det kanskje logisk at norske nettbutikker ikke selger dette? For øvrig 1 $ = 6.0896 NOK, om det var valutakursene du var usikre på. edit: usikre? geh, skrivefeil. orker ikke å rette opp Endret 1. april 2007 av Cucumber Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Hvis ikke Norske nettsider selger det heller, så er det greit xD Viste ikke at det ikke var lov! Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Noen som vet om en norsk nettbutikk som selger maskinpistoler og håndgranater? Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 eller plutonium? heh.. men har lyst på en sånn stungun jeg å Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Du får kjøpt selvforsvar-spray. De selger dem ofte hos låsesmeder av alle plasser. Prøv å søk på det. Edit: her er en link: http://www.sikkerhetsbutikken.net/nettbuti.../5/vis_prod/102 Du må være 18 år får å kjøpe. Endret 1. april 2007 av Aldhissla Lenke til kommentar
Joney Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Mulig du får kjøpt på nettet, men ikke om du er 13-14 Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Besteforeldrene mine har 2 peppersprayer, så det eri kke SÅ farlig, men vet noen om et eller annet som slår ut angriperen litt slik at jeg kan rekke og ringe eller slå han bevistløs (dermed ringe purken eller noe) eller noe? Tenkte på en Tazer, men det er jo ikke så veldig lett og skaffe (dermed man ikke kan lage?)... Takker for svar EDIT: Husk at det må være Gadgets eller noe som ikke tar så himla stor plass xD Endret 5. april 2007 av Kimelimm Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Tazer, for du vel ikke kjøpt i Norge? Vet om mange andre land som selger dem fritt, men de er også ulovelig å importere til Norge. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Det er jo litt synd :/ Kan jo evt lære meg kampsport da... Men... vel... Får se nærmere på det, folk burde jo få lov til å beskytte seg da Lenke til kommentar
thrml Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Jaja samma det, vil bare se på det! 8288311[/snapback] Men da får jeg bare engelske sider, jeg vil ha NORSKE, med NOK ikke $ 8288346[/snapback] hvorfor skal du ha NORSKE priser når du BARE skal se?? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 se om det er noe å ha, kjøep evt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå