turbo_princezz Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 har noen her råd? vaska bilen i dag. jeg har egentlig trodd at de svarte stripene har vært steinsprut, men når jeg så nærmere i dag så jeg jo at det gikk vekk hvis jeg pirka på det.. litt kjedelig å sitte å bruke neglen på de små stripene på hele bilen da har men et par til 5 timers jobb.. noen som vet no lurt som faktisk funker uten å skade lakken her?? Lenke til kommentar
Raimop Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 har noen her råd? vaska bilen i dag. jeg har egentlig trodd at de svarte stripene har vært steinsprut, men når jeg så nærmere i dag så jeg jo at det gikk vekk hvis jeg pirka på det.. litt kjedelig å sitte å bruke neglen på de små stripene på hele bilen da har men et par til 5 timers jobb.. noen som vet no lurt som faktisk funker uten å skade lakken her?? 8288262[/snapback] Avfettingsveske duger fint til jobben.. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 White Sprit er det rimelige alternativet med etterfølgende vasking og voksing. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Hvis du skal ha noen lakkvennelige produkter kan du f.eks. kjøpe Autoglym tar remover. Husk å polere stedet igjen etterpå, siden dette også tar voksen. Det samme gjør avfettingsmiddelet også. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 En god tjærefjerner gjør jobben du forespør. Autoglyms Tar & Adhasive Remover ble nevnt, jeg har brukt denne i professjonell sammenheng og kan anbefale denne. Spray på og la det virke litt før du spyler av med høyttrykk (gjerne med varme hvis tilgjengelig). På flekker som sitter "ekstra" hardt, legg produktet på en bit polèrduk el. lignende og gni forsiktig til det løsner. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Avfetting har jeg variable resultater med, noen virker bedre enn andre. Meguiars har en slik praktisk leirklump med tilhørende spray som visstnok skal ta dette glatt (fikk demonstert av Meguiars her om dagen), men den koster 250kr for leirklump og spray sammen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå