Gå til innhold

Directx problemer, eller skjermkortet?

Axys

Anbefalte innlegg

Opplever mye tull nå med alle spill jeg prøver å loade. Dette skjer både før og etter... Har hatt masse rare problemer med at pc henger seg/fryser.. Byttet defekt minne-brikke men ser ikke ut til å ha løst alle mine problemer. Spill kan kjøres noen ganger da jeg restarter maskin, men vel inne og i gang har jeg opplevd masse farve-crash og det ender med at ting henger seg og plutselig er jeg tilbake i windows...

Da jeg ikke er den store eksperten på feil-meld, tenkte jeg å linke noen bilder av det som har oppstått. Kanskje dere har et svar. Har forresten kjørt test i directx, men der var alle tester ok. (Directx 9.0.c er versjonen jeg har).

Takk for innspill :cool:

Her er bilder som illustrerer ulike prob:

post-125863-1175452038_thumb.jpg

post-125863-1175452050_thumb.jpg

post-125863-1175452070_thumb.jpg

post-125863-1175452081_thumb.jpg

Endret av Axys
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du får mass farve- crash som du sier så er skjerkortet defekt.

Opplevde det samme her for en stund siden og testet kortet på flere forskjellige pcer og det samme problemet på alle.

Jo takk for forslag, men jeg er ikke helt sikker. Hovedproblemet mitt er at spill jeg installerer og kjører "i en periode", crasher og går tilbake i windows. Har hatt masse problemer med denne nåværende pc'n... <Hovedkort, lydkort, strømforsyning, ram-brikker, CPU> er byttet ut :mad: Var senest inne hos teknisk, fra hvor jeg kjøpte pc etter å ha problemer med å legge inn operativ-sys. Ram ble bl.a testet, og sjekket ok!

Blir ikke klok på detta, annet enn å vise til de feil-meld jeg har linket over...

Endret av Axys
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...