Gå til innhold

får ikke logga inn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Server has refused the connection" meldinga kom først et par ganger Søndag kveld, deretter kom jeg inn. Etter litt laber spilling ville jeg heller satse på BF2SF, dermed ble spillkvelden ødelagt.

Mandag: 21:40 ... samme prob. kommer ikke inn..

NGT, Ålesund, (vanligvis 18 i ping :-)

Alt annet av nettverk/internett fungerer fint

Kan det ha noe med at det er påskeferie (mange spillere)?

Endret av Troxx
Lenke til kommentar

¨WarRock har samme problem, er sikker på at WarRock og EA har samme ISP. WR var oppe igår i noen timer, og er nede nå igjen pga ISP problemer. Lurer på hvilket ISP de bruker :). Selv om WR og BF er to forskjellig spill med forskjellige developers, så ser det ut til at O' Mighty USA ikke er så høyteknologisk og høyutviklet allikevel.

Norway owns USA anytime :).

Lenke til kommentar
¨WarRock har samme problem, er sikker på at WarRock og EA har samme ISP. WR var oppe igår i noen timer, og er nede nå igjen pga ISP problemer. Lurer på hvilket ISP de bruker :). Selv om WR og BF er to forskjellig spill med forskjellige developers, så ser det ut til at O' Mighty USA ikke er så høyteknologisk og høyutviklet allikevel.

Norway owns USA anytime :).

8295987[/snapback]

Bruker WA Gamespy?

Edit: Dessuten går det på regioner. Folk fra f.eks Danmark eller Polen får logget inn, mens vi får ikke. Har nok ikke noe med ISP-en å gjøre.

Endret av Zevs.
Lenke til kommentar

vel jeg skjønte at Gamespy hadde problemer ja!

det står bare å laster og får hverken servere eller noe annet opp, samma i BF1942 :p

Får ikke opp en JÆVLA server

Mohaa har jeg ikke testa men regner med at det sliter å

Endret av Skruff
Lenke til kommentar

Jeg har det samme problemet som mange andre her har, "The server has refused the connection". Men i tilleg til det merker jeg at når jeg starter battlefield så kommer bildet med EA, og etter det så får jeg en sort skjerm som varer i 5-7 sek, før "EA games" med den blå bakgrunnen kommer opp. For før, når jeg klarte å logge inn, var det bare en sort skjerm i 1-2 sek, hvis det kom en sort skjerm i det hele tatt.

Endret av s1991
Lenke til kommentar
Jeg har det samme problemet som mange andre her har, "The server has refused the connection", men i tilleg til det merker jeg at når jeg starter battlefield så kommer det en sort skjerm som varer i kansje 5-7 sek før logoen EA kommer opp, og filmen vises. Har dette en sammenheng. For før, når jeg klarte å logge inn, var det bare en sort skjerm i 1-2 sek, hvis det kom en sort skjerm i det hele tatt.

8300461[/snapback]

Hehe, samme har skjedd med meg, men hadde vert rart om det hadde noe sammenheng. Tror i mitt tilfelle det har mere med at jeg bruker deamontools og et mini-image for å loade BF2.

Lenke til kommentar

Ok. For jeg bruker ikke Deamon tools. Jeg syntes bare det var litt rart at det skjedde samtidig med at jeg ikke fikk logget inn. Som jeg fortsatt ikke greier.

Er problemet løst for de fleste? For jeg klarer ikke å logge inn.

Lenke til kommentar
Jeg har det samme problemet som mange andre her har, "The server has refused the connection", men i tilleg til det merker jeg at når jeg starter battlefield så kommer det en sort skjerm som varer i kansje 5-7 sek før logoen EA kommer opp, og filmen vises. Har dette en sammenheng. For før, når jeg klarte å logge inn, var det bare en sort skjerm i 1-2 sek, hvis det kom en sort skjerm i det hele tatt.

8300461[/snapback]

Hehe, samme har skjedd med meg, men hadde vert rart om det hadde noe sammenheng. Tror i mitt tilfelle det har mere med at jeg bruker deamontools og et mini-image for å loade BF2.

8300508[/snapback]

Nei, det er en sammenheng.

Når skjermen er svart prøver spillet å kontakte accountserveren. Og når serverene var tidvis nede, tok det ekstra lang tid.

Tror problemene er mer eller mindre fixet nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...