omhelle Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 jeg har spilt battlefield 2 hundrevis av ganger og det har funka helt fint, så plutselig i dag når jeg skulle logge inn kom det opp: "The server has refused the connection" hvorfor får jeg ikke kommet inn ?? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Serverne er nok bare nede for service/vedlikehold eller noe sånt. Lenke til kommentar
omhelle Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 ok, så da er det ingen fare for at det har skjedd noe med spillet takk Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) faen, har samma problemet. leste på andre forum at serverne var nede i 3 dager eller noe sist gang det skjedde edit kom inn nå Endret 1. april 2007 av AndyF Lenke til kommentar
omhelle Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 håpre i hvertfall at ikke det skal skje nå Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Kommer inn nå men alt går jævlig tregt. Vet ikke om dette har noe å gjøre med linja mi eller BF2. Lenke til kommentar
Brumme Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Hei har samme problemet.. Jeg har Telenor, men kompisen som har Tele2 kommer inn.. Kan d ha noe me isp å gjøre? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 http://www.online.no/kundeservice/planlagt...edlikehold.html Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Er det noen andre med Telenor som fortsatt har problemer med å logge inn? Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jeg kommer ikke inn på battlefield2 og jeg har Lyse. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Kommer heller ikke inn! Har altid funka før.. Lenke til kommentar
specnaz91 Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Kommer ikke inn, har Telenor : /. Fungerte idag morges, alle vennene mine kan spille, har spurt de i utlandet, og venner i Norge, fungerer for dem Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Funker fett for meg, jeg har Tafjord mimer. Men funker ikke med brutter'n, og han har telenor.. Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 BLÆÆH Telenor sucks bigtime! Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Kommer meg heller ikke inn, og jeg har 10mb linje fra canal digital. Lenke til kommentar
zestro Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 kjipe greier.. jeg har telenor og en kompis med eidsiva bredbånd får logga inn.. asj Lenke til kommentar
specnaz91 Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Kan være at jeg har ringt dem over 20 ganger om ustabil linje hehe. De ringte megopp og sa at linjen min er "stabil", men i akgrunnen så innså de at linjen er drit ustabil, ble ringt av en kundeservice og fikk noen spørsmål om hvordan mine samtaler med kundesupporterne hadde vært, og svarte sværtmisfornøyd på alt. Telenor driver med vedlikehold, fra 13:00 til 18:00! >=D Uansett, rart at jeg kan surfe på nettetmen ikke spille on-line spill.. Endret 2. april 2007 av specnaz91 Lenke til kommentar
wotg Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 kommer heller ikke inn! Har GET og nettopp fått ny rank. Aargh! Lenke til kommentar
zestro Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 jeg fikk logga på nå, så nå funker det sikkert.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå