the_masked_cow Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) jeg fikk et problem da jeg eksperimenterte med skjerminnstillningene mine. plutselig så var ikonene kastet utover skrivebordet slik som på bildet. ordne ikoner automatisk funket ikke. hvordan skal jeg fikse dette? edit: her er link til bildet http://i13.tinypic.com/2h6gao4 Endret 1. april 2007 av the_masked_cow Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 1. Hvilket bilde? 2. Er dette en spøk? 3. Gjør det manuelt? Lenke til kommentar
the_masked_cow Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 1. Hvilket bilde? 2. Er dette en spøk? 3. Gjør det manuelt? 8288171[/snapback] beklager fikk noen tekniske problemer med bilde kommer strax med det. Lenke til kommentar
the_masked_cow Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 jeg prøvde et program som twikui eller now sånnt men det funka ikke... noen andre program som kanskje funker? Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 jeg prøvde et program som twikui eller now sånnt men det funka ikke... noen andre program som kanskje funker? 8289270[/snapback] Urmm, da tenker jeg du holder inne museknappen på ikonene og drar de tilbake... Eller så kan du jo ta og skru av PCn i 10min og skru den av og på 10 ganger etter det, dette er det IT ansvarlig på skolen gjør hele tia.. hakke sett noe efekt av det enda men.. Lenke til kommentar
the_masked_cow Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 jamen det blir aldri helt nøyaktig om du drar ikonene. jeg likte ordne automatisk funksjonen helt til dette problemet oppstod Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 jamen det blir aldri helt nøyaktig om du drar ikonene. jeg likte ordne automatisk funksjonen helt til dette problemet oppstod 8312876[/snapback] Her har du muligens en løsning Lenke til kommentar
the_masked_cow Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 det funka ikke det. jeg har prøvd det flere ganger Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Jeg sitter på engelsk Windows, så du for klare deg med instuksjoner for det: 1. Høyreklikk på skrivebordet og velg "Properties". 2. Velg skillearket "Apperance" 3. Trykk på knappen "advanced" 4. Velg "Icon Spacing (Horizontal)" og sett "Size" til et fornuftig nivå, prøv f.eks mellom 40 og 50... 5. Gjør tilsvarende for "Icon Spacing (Vertical). Lenke til kommentar
the_masked_cow Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 det funket som en drøm tusen takk. til andre som har samme problem husk: instillningene trer ikke i kraft før windows startes på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå