marius90 Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Hei, har tatt noen bilder med et mobilkamera, men bildene er fulle av støy, er det mulig å få fikset litt på dette med photoshop? isåfall kan noen forklare litt om hvordan man gjør det? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Det er eit filter som kanskje kan gjere noko: Filters --> Noise --> Reduce noise. Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Ja, har prøvd litt med det filteret men får det liksom ikke til å bli noe særlig bra. Jeg kan legge ut bilde som jeg har tatt så kan dere kanskje enklere se om det er noe som kan gjøres. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Neat Image Dette bedrer problemet, men kan ikke gjøre mirakler, noe jeg tror bilde ditt trenger, et mirakel Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Her må du bruke dedikert programvare for støyreduksjon, det var mye støy på dette bildet. Anbefaler Neat Image som Marius O eller Noise Ninja. Finnes også mange flere. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Før du kjører støyreduksjon så må du gjøre en hue map og forandre og tone ned det grønne, ellers har det ingenting for seg å kjøre støyfilter. Endret 2. april 2007 av Rebel-Rider Lenke til kommentar
henm Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Her er hvad Neat Image kan gøre. Hilsen, Henrik Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 Nice takk for tipsene skal prøve ut programmene nå. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Siden det er foreslått programmet NeatImage kan jeg vise hva programmet Noiseware gjør. Fikk det som freeware med magasinet Digitalfoto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå