Lars85 Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Jeg lastet ned en fil fra torrent da brått det trådløsenettverket forsvant fra den bærbare maskinen. Andre klarer å logge seg på nettverket mitt via sin egen bærbar pc. Hos meg derimot kommer nettverket mitt opp som usikret, selvom det er sikret. Hos de andre som prøver å logge seg på derimot kommer det opp som sikret. Når jeg prøver å logge meg på det usikrede nettverket kobler den seg til, men likevel fungerer ikke nettet. Isteden får det vanlige ikonet som står ved siden av nettverkesnavnet på "vis tilgjengelige trådløse nettverk" er det nå bilde av to datamaskiner isteden. Begynner å bli frustrert over dette, vært sånn i to uker nå. Noen som vet hva som er feil? På forhånd takk *Legger ved to bilder i håp om at det kan hjelpe* Endret 2. april 2007 av Lars85 Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Dersom du har muligheten til å sjekke et eksternt kort i maskinen din, kan du se om det er kortet eller innstillinger på maskinen. Lenke til kommentar
Lars85 Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Takk for svaret , kan ikke så mye om pc, men det er et innebygd trådløst nettverk... og det står at enheten fungerer som den skal. Hvis det var det du mente? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Lurer på om maskinen din (nettverksinnstillingene) står i ad-hoc mode (datamaskin til datamaskin)? Lenke til kommentar
Lars85 Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Det høres ikke dumt ut, det er nok mulig. Vet du hvordan jeg stiller om det? Tusen takk Tror ikke det var årsaken:S Hva tror dere ut fra bildene over? Endret 1. april 2007 av Lars85 Lenke til kommentar
Deviator Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Hei Ut fra bildene så er det nok som la7dfa-com nevner her. Det er jo bilder av 2 maskiner som snakker sammen her og ikke noe access punkt. Det står også på teksten at det er datamaskin til datamaskin kommunikasjon som er det samme som Ad-Hoc Lenke til kommentar
Lars85 Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Tak for svaret Vet du hvordan jeg endrer fra Ad-Hoc til vanlig trådløs forbindelse igjen? Lenke til kommentar
Deviator Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Du kan alltids fjerne den "flate dingsen" din blandt de to tilsynelatende like nettverkene dine for så å koble til den som ligner en sender. (den øverste i listen) Ellers så husker jeg ikke i farten hvor du gjorde dette med ad-hoc, men det er inne på innstillingene på nettverket ditt der. Forsøk å bla deg igjennom valgene på avanserte innstillingene så finner du det nok til slutt Lenke til kommentar
Lars85 Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Har fjernet den flere ganger... men dukker automatisk opp igjen Var inne å så på innstillingene, der sto det ta imot alle nettverk. Burde være riktig da:S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå