Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Trådløstnettverk som ikke fungerer (uløst)

Anbefalte innlegg

Jeg lastet ned en fil fra torrent da brått det trådløsenettverket forsvant fra den bærbare maskinen. Andre klarer å logge seg på nettverket mitt via sin egen bærbar pc. Hos meg derimot kommer nettverket mitt opp som usikret, selvom det er sikret. Hos de andre som prøver å logge seg på derimot kommer det opp som sikret. Når jeg prøver å logge meg på det usikrede nettverket kobler den seg til, men likevel fungerer ikke nettet. Isteden får det vanlige ikonet som står ved siden av nettverkesnavnet på "vis tilgjengelige trådløse nettverk" er det nå bilde av to datamaskiner isteden. Begynner å bli frustrert over dette, vært sånn i to uker nå. Noen som vet hva som er feil?

På forhånd takk :yes:

*Legger ved to bilder i håp om at det kan hjelpe*post-126243-1175454249_thumb.jpgpost-126243-1175454280_thumb.jpg

Endret av Lars85
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Ut fra bildene så er det nok som la7dfa-com nevner her.

Det er jo bilder av 2 maskiner som snakker sammen her og ikke noe access punkt.

Det står også på teksten at det er datamaskin til datamaskin kommunikasjon som er det samme som Ad-Hoc

Lenke til kommentar

Du kan alltids fjerne den "flate dingsen" din blandt de to tilsynelatende like nettverkene dine for så å koble til den som ligner en sender. (den øverste i listen)

Ellers så husker jeg ikke i farten hvor du gjorde dette med ad-hoc, men det er inne på innstillingene på nettverket ditt der. Forsøk å bla deg igjennom valgene på avanserte innstillingene så finner du det nok til slutt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...