jambao Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 hva er det ultimate skovalget til sommeren ? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 Puma kjøresko må definitivt være ut nå, kan ikke skjønne annet. Men hva som er hott kommer an på stilen. Ikke sneakers/trainers til dress... Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 Skatesko er alltid kult. I hvertfalll kule skatesko. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Nå kommer jo skovalget helt ann på stilen din som sagt, men JEG ville holdt meg så langt unna alt som ligner på skatesko som overhode mulig, og gått for noen enkle sorte/brune/hvit sneakers, loafers, osv. Swear har flere pene sneakers, feks: Samme har Schmoove: Endret 1. april 2007 av kolleckio Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 Skatesko er alltid kult. I hvertfalll kule skatesko. 8288060[/snapback] Nei, det er så 80's. Lacoste og Puma utgår i år. Converse derimot er alltid en sikker slager Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Jeg får frysninger av Puma, Lacoste går greit. For min egen del blir det nok noen par med enkle sko fra merker som Etnies og Vans, samt sneakers fra Ès. Skal ikke se bort i fra at det blir nedtonede Shox også. Lacoste > Converse Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Jeg har et par 2 år gamle Ès sko som jeg bruker. De er skikkelig deilige og kule. Endret 3. april 2007 av PyroCX Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 "Lacoste > Converse " Haha ler irl. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 "Lacoste > Converse " Haha ler irl. 8298336[/snapback] Du er sikkert ikke den eneste Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Converse er såååå 80-tall, samme er skatesko, Puma var 2005, og lacoste er lastyear sammen med vans. Så hva blir "den" skoen i år? Skal sies at jeg selv labber rundt i ett par godt slitte lacoste sneakers og klør meg i hodet og lurer på hva jeg skal kjøpe.. Endret 4. april 2007 av TorbjørnK Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Lacoste > Converse 8297706[/snapback] Kunne ikke vært mer enig. Faktisk - Converse < Ponni. Selv har jeg sett meg ut et pent par fra D&G til denne våren/sommeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå