Gå til innhold

Fra fredag - ønsker kritikk


dot_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bilde med den ruste stangen var best ja, men jeg ville kjørt på med enda mer uskarp bakgrunn. Nr 1 og 2 var fine, men stråene på bilde 2 som ikke er i fokus ødelegger litt...

 

Bilde hvor stangen ikke er i fokus og portrett bildet passer bedre i et album :)

8288038[/snapback]

 

Takk for konstruktiv kritikk!

 

Jeg la ikke merke til de stråene før nå, faktisk. Bildet som følger nå følte jeg ikke hadde det samme uttrykket. Uheldig med de stråene, da.

 

:D

post-25483-1175450281_thumb.jpg

post-25483-1175450588_thumb.jpg

Endret av dot_
Lenke til kommentar
Bilde med den ruste stangen var best ja, men jeg ville kjørt på med enda mer uskarp bakgrunn. Nr 1 og 2 var fine, men stråene på bilde 2 som ikke er i fokus ødelegger litt...

 

Bilde hvor stangen ikke er i fokus og portrett bildet passer bedre i et album :)

8288038[/snapback]

 

Takk for konstruktiv kritikk!

 

Jeg la ikke merke til de stråene før nå, faktisk. Bildet som følger nå følte jeg ikke hadde det samme uttrykket. Uheldig med de stråene, da.

 

:D

8288071[/snapback]

 

Bildet viser nå ikke noe forsyrrende strå, og er kanskje et "bedre" bilde.

 

Jeg er ikke helt sikker :)

Lenke til kommentar

Ruststang-bildet og det første i første post gjorde det for meg, de er flotte, kunne godt ha kjørt levels litt i været, om ikke nødvendigvis hatt dem i svart-hvitt, så få mer kontrast i dem :)

Ellers er det veldig flotte bilder, med stemning, bare litt for lite kontrast. :)

EDIT: Skal du gjøre bildene svart hvitt, ALDRI bare skift til greyscale fra RGB, det kan nemlig ødelegge litt duse bilder. Gå på Image-Adjustments-Desaturate, da beholder du RGB, og har fortsatt noe å jobbe med om du vil legge farge på enkelte plasser i bildet osv. osv., en mulighet du mister om du bare konverterer til greyscale.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Ligner veldig på strendene der jeg bor? De er vel ikke tilfeldigvis tatt på Sandane på Karmøy? Likte det med rust stangen i fokus og det i svart hvitt, med skarpe kontraster.

8293774[/snapback]

 

Ikke Karmøy, men samme fylke. Rogaland/Ogna.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...