Ingolfzp Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Jeg fant ut en snodig ting i dag: - Kameraet står i alle andre enn auto-modusene (fra "P" og oppover til "A-DEP" med andre ord) - Blitzen er åpnet Når jeg trykker på "stjerne-knappen" (se vedlegg), får jeg opp "FEL" på displayet (se andre vedlegg). "FEL" oppfatter jeg som svensk - noe som f.eks. kan bety at Canon har brukt den svenske layouten til å redigere om til norsk fra? Hadde det grunnet begrensninger på ant. bokstaver, hadde de nok brukt "ERR" istedet, vil jeg anta... Også glemte jeg å si, hver gang jeg trykker på knappen og får opp FEL, blinker blitzen til én gang, samtidig som at det midterste fokus-punktet lyser rødt (jeg har aktivert Automatisk AF-punkt valg). Det er vel flere med 400D der ute, vet jeg - så det jeg lurer på, er om dere også får denne FELen - eller er det bara jäg? Endret 1. april 2007 av senze Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Jeg fant ut en snodig ting i dag: - Kameraet står i alle andre enn auto-modusene (fra "P" og oppover til "A-DEP" med andre ord) - Blitzen er åpnet Når jeg trykker på "stjerne-knappen" (se vedlegg), får jeg opp "FEL" på displayet (se andre vedlegg). "FEL" oppfatter jeg som svensk - noe som f.eks. kan bety at Canon har brukt den svenske layouten til å redigere om til norsk fra? Hadde det grunnet begrensninger på ant. bokstaver, hadde de nok brukt "ERR" istedet, vil jeg anta... Også glemte jeg å si, hver gang jeg trykker på knappen og får opp FEL, blinker blitzen til én gang, samtidig som at det midterste fokus-punktet lyser rødt (jeg har aktivert Automatisk AF-punkt valg). Det er vel flere med 400D der ute, vet jeg - så det jeg lurer på, er om dere også får denne FELen - eller er det bara jäg? 8287891[/snapback] FEL = "Flash Exposure Lock" Lenke til kommentar
Ingolfzp Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 FEL = "Flash Exposure Lock" 8287983[/snapback] Hihi, og man kan ta så feil? Men, hvis det er "exposure lock" - hvorfor blinker det allikevel da? Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 fordi den måler lyset med et blitz-blink, eller noe sånt.. Lenke til kommentar
Ingolfzp Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 fordi den måler lyset med et blitz-blink, eller noe sånt.. 8288337[/snapback] Heh, tror jeg skal hente en spade og finne fram bruksanvisningen jeg Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 fordi den måler lyset med et blitz-blink, eller noe sånt.. 8288337[/snapback] Heh, tror jeg skal hente en spade og finne fram bruksanvisningen jeg 8288373[/snapback] hehe bruksanvisning er for pyser! men "google is your friend" ... Lenke til kommentar
andm Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 :!: Passet bra at du postet dette akkurat i dag. Lenke til kommentar
Ingolfzp Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 :!: Passet bra at du postet dette akkurat i dag. 8289425[/snapback] Hehe, jeg fant selv ut at det i grunn passet ganske bra, ja Men jeg syns jeg har litt god fantasi siden jeg klarte å dra det over til Sverige, da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå