Bertelsen Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Finnes det et program som kan bytte IP-adressen min, så det f.eks ser ut som at jeg bor i USA eller Danmark? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Du kan ikke "bare" bytte ip adresse , den er tildelt til deg av ISPen din. Men du kan f.eks surfe gjennom utlandske proxy servere. Søk inet etter "proxy anonymous surfing" . Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Aha, jeg har ikke peiling på slike ting. Jeg prøver et program nå, 'The Privacy Guard'. Så nå skal jeg sitte bak en amerikansk proxy, men det funker ikke. Når jeg går inn på google.com blir jeg redirecta til google.no. Husker jeg brukte et program for noen år siden, og det funket, husker desverre ikke hva det heter lenger, det endret hvertfall hele interfacen til Firefox. Noen som har kjennskap til dette programmet? Skal søke litt mer. Endret 1. april 2007 av Bertelsen Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Når jeg går inn på google.com blir jeg redirecta til google.no. 8287846[/snapback] Skyldes ikke det bare informasjonskapslene (cookies) som er lagret i nettleseren? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 hvis trådstarter vil at det skal se ut som han er i USa må han bruke en proxy som står der borte. Sjekk denne siden for forskjellige proxy servere som kan brukes. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Nå får jeg denne erroren hvis jeg går inn på nettsider. You are trying to use a node of the CoDeeN CDN Network. Your IP address is not recognized as a valid PlanetLab address, so your access to CoDeeN does not include all HTTP types Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå