Gå til innhold

Den store Gameshadow tråden!

Anbefalte innlegg

...............................................................................Hva er Gameshadow?.............................................................................

Tenkte jeg kunne mikse sammen en liten tråd om et fantastisk program som er tilgjengelig på nettet. Gameshadow er da et program som passer på spillene dine og ser etter at de er oppdatert med de siste offisielle patchene. Programet har også en knallstor samling av mods, expansions/maps, demoer, filmer, you name it! Er du usikker på din skjermort driver, eller DirctX versjon, så tar programmet seg av det også :)

..............................................................................Hvordan få Gameshadow?.......................................................................

Gameshadow kan på en enkel måte lastes ned ned fra hjemmesiden: http://www.gameshadow.com/

.............................................................................................Linker.........................................................................................

Gameshadow's Hjemmeside

Gameshadow forums

Gameshadow på Wikipedia

Liste over alle spill som Gameshadow støtter

En artikkel om Gameshadow på Gamersinfo.net

.....................................................................................Litt spørsmål og svar........................................................................

Hvordan får jeg Gameshadow?

-Gameshadow kan lastes ned fra deres egen hjemmeside, http://www.gameshadow.com/

Er Gameshadow gratis?

-Gameshadow er absolutt helt gratis. Du kan velge å starte et membership. Da får du tilgang til flere mods og expansions, du får også laste ned inntil 30GB med filer i måneden. Har du ikke membership så har du en limit på 1GB i månen.

Kan jeg få virus eller lignende av dette programmet?

-Nei! Dette programmet er 100% virusfritt. Selve Gameshadowfirmaet jobber sammen med ATI, nVidia, Ubisoft, Eidos, 2K Games, Konami, Firefly Studios m. fler.

Hvor mange spill støtter det?

-Gameshadow støtter i dag ca. 2000 spill, og rundt 6000 patches og mods. Dette går jo så klart oppover, så du kan være rimelig sikker på at ditt spill finnes i den listen.

Finnes det noen grenser på hvor mye jeg kan laste ned?

-Jepp! Vis du ikke har betalt medlemsskap, så kan du laste ned 1GB med mods, expansions og slikt i månen. Patcher og oppdateringer kan du laste ned så mye du vil av, selv om du ikke har betalt medlemsskap.

Hvor stor er hastigheten på Gameshadow serveren?

-Dette har jeg kun testet hjemme, og da fikk jeg en hastighet på rundt 290 kb/sek, som da er det meste jeg kan ha. Vil tippe at max er rundt 500 kb/sek.

Da får dere ha god fornøyelse, og kom gjerne med tips og tilbakemeldinger! :)

Oppdatert 5/8-07: Noen små fikser

Oppdatert 1/4: Litt skrivefeil, og andre småtteri

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan bare si at jeg har testet dette programmet en stund nå, og det er veldig bra. Hadde litt feil og lignende i starten, men nå så funker det veldig bra! :)

Det er også mulig å laste ned fullversjoner av gratis spill, som f.eks. F.E.A.R Combat. Du er også sikker på at du får god hastighet og ingen avbrytelser når du laster ned store filer.

Lenke til kommentar
Brukte det en gang, fikk virus :ermm:

Må kanskje legges til at det er en stund siden

8338770[/snapback]

Jeg har brukt det ganske lenge nå, og jeg har ikke fått noen virus :) Det at GameShadow samarbeider med så store aktører viser jo bare at programmet er til å stole på!

Lenke til kommentar
Brukte det en gang, fikk virus :ermm:

Må kanskje legges til at det er en stund siden

8338770[/snapback]

Jeg har brukt det ganske lenge nå, og jeg har ikke fått noen virus :) Det at GameShadow samarbeider med så store aktører viser jo bare at programmet er til å stole på!

8338790[/snapback]

Det er sant. Testet programmet da det fulgte med installasjonen til et eller annet spill. Men jeg fikk altså et eller annet jeg ikke skulle få også. Men sikkert et flott program, men ikke noe jeg trenge, siden jeg nesten aldri spiller. Å når jeg en gang spiller er det som regelt et par runder på karkand

Lenke til kommentar
Det er sant. Testet programmet da det fulgte med installasjonen til et eller annet spill. Men jeg fikk altså et eller annet jeg ikke skulle få også. Men sikkert et flott program, men ikke noe jeg trenge, siden jeg nesten aldri spiller. Å når jeg en gang spiller er det som regelt et par runder på karkand

8338986[/snapback]

Programmet er veldig flott det. Holder skikkelig orden på spillene dine. Hadde ikke jeg hat Gameshadow, så er det mange patcher jeg ikke hadde vist om en gang...

Bånbredden på serveren er også bra! :)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...