MysticoN Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Hello, jeg har nettop lakt inn windows pA nytt til min far, men glemte at jeg ikke viste hvilket hovedkort, cpu, lydkort og skjermkort han har. vet dere om en enkel mAte A finne ut dette.. hAper pA raske svar Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Vel veldig feil katagori å legge det under windows, emn du kna laste ned PCwizard fra www.cpuid.com ..... Ellers står det vel under enhetsbehandling om du bare skal i windows uten å laste ned noe Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Vel veldig feil katagori å legge det under windows, emn du kna laste ned PCwizard fra www.cpuid.com ..... Ellers står det vel under enhetsbehandling om du bare skal i windows uten å laste ned noe 8287728[/snapback] ok, jeg trodde at det kanskje var en mAte A finne det i windows. men uansett. Video Card : VT82C570 MV IDE Controller VIA/S3 Unichrome Pro VGA Adapter hva er dette? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Et interngrert skjermkort jeg ike har peil på¨hva er ... Er det et veldig gammelt HK eler når ca. stammer det fra ? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Et interngrert skjermkort jeg ike har peil på¨hva er ... Er det et veldig gammelt HK eler når ca. stammer det fra ? 8287797[/snapback] har ikke peiling far har kjøpt et ferdig montert pc. pc'en er vel halvt år gammelt. vet ikke hvor gammelt hardware er da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå