Effectiv Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Ville lage en tråd til dette fantastiske anlegget, der man kan si sin mening og kanskje gi tips? =) Hoha. Endret 1. april 2007 av Effectiv Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 hmm hadde dette anlegget i 1uke akkurat da det var HWlan og sende de i retur etterpå da det var skurr i høyre front høyttaler og det er ike min skyld for den var sånn første gangen jeg prøvde dem Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 HAHAHA synd for deg da mitt funker ennå Selv om jeg ofte spiller litt mere en jeg burde Boost 11 på Optisk kabel.. LITT høyt.. hehe, Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Ingen som vil si noe om dette nydelige anlegget? =O Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Boost 11? hvorfor i heite har du det så høyt? Har du volumet på lydkortet på 10% eller no sånt? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Hvis det er noen som lurer på noe spesifikt med dette høyttalersettet kan de gjerne spørre om det i en egen tråd. Vi trenger ikke en "stor" tråd om dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg