Bimmelom Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Hei. Får ikke Jamo E8 sub.2 til å funke på Jamo AVR-693... Prøvd det meste, men skjønner ikke helt hvorfor jeg ikke får det til. Noen som har en anelse på hvorfor det ikke går ? Lenke til kommentar
speaker_erik Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 hei. så innlegget ditt om at du ikke klarte å få suben din til å funke på en jamo avr693 forsterker. jeg sliter akkurat med det samme nå, og om du klarte å koble til suben din så håpet jeg at du kunne forklare meg hvordan du gjorde det. mvh erik Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Hei Jeg går ut i fra at dere har koblet alt riktig og ledninger og slikt er i orden. Det som kan være en årsak er at innstillingene er feil. Jeg har selv erfart på min Yamaha surroundforsterker at jeg må fortelle forsterkeren at bl.a front og senterhøyttaler er "Small". og ikke "Large". Dette må velges så forsterkeren vet om den skal sende bass til sub eller front og senterhøyttalere. I hovedmenyen velger man "Speakerconfig", sett så alle høytalere til "Small". Sett subwoofer til "On". Velg en delefrekvens på rundt 80Hz, det fungerer for de fleste høyttalere. Håper dette er til hjelp. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå