Effectiv Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Lenge lurt på dette med å spille brente spill på Ps2.. er det bare å installere ny bios? Eller MÅ man ha chip? Lenke til kommentar
Rekeomelett Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Har du vurdert å kjøpe ny konsoll....? Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Har x360.. Derfor jeg tenkte jeg kunne fucke med Ps2en Skal GJERNE spille Final fantasy 12 (Har det på pcen men trenger en chippet ps2 ) Lenke til kommentar
Rekeomelett Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Har x360.. Derfor jeg tenkte jeg kunne fucke med Ps2en Skal GJERNE spille Final fantasy 12 (Har det på pcen men trenger en chippet ps2 ) 8287556[/snapback] Hvis du har tenkt å spille det brente spillet så trenger du noken chip Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Damn.. ^^ hva gjør en ny bios for noe da? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Damn.. ^^ hva gjør en ny bios for noe da? 8287655[/snapback] Bytte bios på en ps2 som ikke er chipet, er ingen vits, vet ikke om det går heller... Det du tenker på, er sikkert oppdatering av firmware til chip`n, men da må du ha en ORGINAL matrix chip... Jeg kan være behjelpelig med montering av chip, så send meg en PM du... Men husk at det ikke er lov med piratkopiering da, kun BACKUP av egne spill Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Hvis han har tenkt å spille trenger han å gå i butikken å kjøpe det.. ikke en chip. Er så enkelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå