andy89 Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) går d ann å laste ned noe til dette hovedkortet sånn at jeg kan overklokke cpu'en? Endret 1. april 2007 av andy89 Lenke til kommentar
Zink Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) edit: beklager, total miss. Endret 4. april 2007 av Zink Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 (endret) har du gjort sånn her før ? jeg fatta ingen ting etter jeg lasta de ned la de inn i enge mapper og dobbelklikka så kom det opp noen filer...(greit nok) men hva skal jeg gjøre da ? når jeg trykker på de kommer d opp et windu der jeg trykker enter og skal skrive inn navnet på fila som jeg skal bruke K8NMF-9.F9 men d står der fra før av så jeg trykker bare enter og da kommer jeg tilbake til windows og da ligger det en ny fil der CW.ERR ... er d noen spesiell plass jeg skal pakke ut disse greiene ? går ikke ann å ta screen-shot av det men jeg kan jo ta screenshot av filene vist d hjelper Endret 3. april 2007 av andy89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå