Jan Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Tja.. 10 gode, 5-6 virkelig gode og 1 på topp. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 1 veldig god venn ( er vel med han vær dag) også har jeg mange venner er vel 7 stk som er en liten gjeng. ikke noe gangster gjeng eller noe, bare er rundt og spiller fotball, og henger Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jeg har plukket ut en kar som jeg har tenkt til å få som den 16. vennen min. Men jeg trenger noen tips fra dere.. Siden denne venner er så vanskelig å snakke med. Den eneste måten det ikke skal bli pinlig stillhet på, er at man må snakke selv. så jeg trenger noen tips til hva jeg skal snakke med(til) han om. Har allerede tenkt på: - Musikk - Sosiale ting - Film, TV - Fremtiden og sånn - Mat Har dere noen flere tips? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Hvor mange mennesker er det på jorden? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Trenger man venner når man har forumet ?! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Unødvendig skryte-telletråd. Stenges. Kommentarer på moderering skal som vanlig tas på PM og ikke andre steder på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg