LucarioX Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Tenkte litt på hvilken konsoll jeg tror vil få de beste spillene som passer meg best i dag. Nintendo 64 var den første konsollen jeg fikk. (Er bare 13 år) Spilte masse Super Mario, Pokemon osv ... Super Mario 64 må kanskje være det spillet jeg har blitt mest glad i noen gang. Hele spill stilen, banene, grafikken ja nesten alt var bra med det spillet. Likevel tror jeg aldri jeg fikk 120 stjerner. Var vel liksom ikke det som var det viktigste, selvom jeg lurte fryktelig på hva som skjedde når du fikk det. Spilte også Pokemon Stadium spillene som jeg fortsatt spiller i dag. Synes også disse spillene var kjempe morsomme, men ikke helt det samme som SM 64 da. Nå spiller jeg X360 og Nintendo Wii. Selvom Xbox 360 har bedre grafikk, sterkere Hardware osv.. er det liksom Wiien jeg liker best på en måte. Gleder meg stort til Super Mario Galaxy kommer ut. Sunshine ble ikke helt som Super Mario 64, men dette ser bedre ut. Ser ut til at banene er mer SM 64 inspirerte og at Mario er mer lik seg selv. (Uten den vann greia ..) Gleder meg også til Pokemon, Fifa, Metroid osv .. Nintendo har liksom sjarmen og stemningen i spillene sine. Noe Xboxen mangler litt, men den har alle Racing spillene som Forza, Collin Mcrae, Sega Rally, PGR, NFS, osv ... Forza synes jeg er kjempe morsomt! Mange biler, mange baner og herlige menyer. Kan nesten ikke bli et bedre bil spill. Gleder meg stort til Forza 2! Men ja Nintendo har kanskje de beste plattform spillene som Mario og Xbox de beste bil spillene. Synes også Playstation har noen virkelig gode spill som Jak And Daxter, Gran Turismo osv .. Så derfor spør jeg dere, hvilken spill serier liker dere best? Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 må enten bli amped eller tony hawk serien tror jeg Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Jeg liker virkelig godt Zelda spillene. Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Call of duty og Unreal Tournement spillene er de jeg har brukt mest tid på gjennom tidene, og dermed de jeg har et best forhold til. Så min subjektive mening er nok at de er kanskje en av de beste spillseriene edit: glemte også å ta med cm og fm spillene Endret 1. april 2007 av mom015 Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Synes Nintendo har de beste, da snakker jeg om Super Mario, Zelda-serien, Metroid osv. Husker jeg fikk Gamecube i julegave når jeg egentlig ønsket meg PS2, men det var vel noe av det beste som kunne skje. Da forelsket jeg meg litt i The Wind Waker (Zelda). Super Mario på NES er vel det jeg drar frem om jeg føler for å være litt nostalgisk. Var første tv-spillet jeg hadde. Og så Duck Hunt, så klart, med original Zapper . Endret 1. april 2007 av nerf Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Min favoritt serie er uten tvil Final Fantasy. Ellers så elsker jeg GTA seriene, liker veldig godt serier med mer enn bare rett fram skyting og dreping. Liker historiene, små questene og det å maksimere karakterene sine... Ellers må jeg få med meg motorstorm her nå også, er et spill jeg virkelig koser meg med for tiden. Ah glemte nesten, Commander Keen, lasta ned freewaren for denne igjen for litt siden. Fantastiske spill. Hadde nesten vert fett med en ny versjon av serien Endret 1. april 2007 av Epleskrell Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Banjo Kazooie og Banjo Tooie er to av mine absolutte favoritter. Amped 2 er enda et spill som aldri blir gammelt. Halo 2 er selvsagt også høyt på lista. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Banjo serien sitter dypt her ja. På overflaten er det såklart Halo, GeOW, FEAR, etc.. Men det er nok de store n64 spillene som har satt sine fotspor ja. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) får si til xbox da, siden det ligger inne på konsoll, men jeg spiller det på PC (sorry for dobbelpost) Endret 1. april 2007 av Bob_mafia Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Da kan jeg kanskje snakke litt om min spillhistorie og spill som har markert seg spesielt i mitt hjerte. Det første spillet jeg virkelig likte var Keen spillene. Hadde en del av dem på PC i den tiden de var aktuelle. Så kom playstation på banen. Med spill som Crash bandicoot 2 og 3 som to veldig gode minner i min spillbarndom. Jeg var også veldig glad i Spyro. Veldig gøy spill. Synes de to utviklerne (insomniac og noughty dog) alltid levere bra plattformspill. Så gikk turen over til PS2. I mellomtiden spilte jeg også Roller Coaster Tycoon sønders og sammen. Mange MANGE timer av livet mitt gikk med til det toppspillet der. Som desverre døde i mine øyne i 3ern. PS2 spill som jeg har hjertet nært er Jak og Daxter serien. De to siste spillene der. 2ern og 3ern er noe av det beste jeg har spilt noen gang. Den serien har alt. På den posetive måten. Ellers så ble jeg også veldig glad i Kratos og God of War. Et utrolig bra spill som jeg tok frem igjen idag for å spille. Og vips var 5 timer gått. På PSP var det hovedsakelig Ridge Racer som tok meg på en vill tur. Importerte konsollen fra Lik-Sang (RIP) Og hadde da ridge racer og wipeout. Ridge racer tente en lidenskap i meg som har gitt meg Ridge racer til både 360 og PS3. På 360 så er det et spill som jeg virkelig liker og som skilte seg ut fra mengden. Å det er Oblivon. For et KJEMPESPILL! Nydelig grafikk og alt var voice acting. Alt var bare rett med det spillet. Og jeg som ikke spiller stort rollespill, ble veldig glad i dette spillet, som har tatt ca 100 timer av livet mitt. Andre spill som jeg også liker veldig godt er Half Life serien, Den er utrolig bra gjennomført. GTA er også utrolig gøy. Viss jeg skal ha en favorittkonsoll så må det nok være playstation, siden jeg har vokst opp med den og har best minner til den. Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Har kjøpt CoD3 nå. De leverer igjen. Er egentlig litt lei WW2 greiene, men Call of Duty serien har alltid hatt en plass. Man får en krigsfølelse av å spille det, og det liker jeg. Online på CoD 3 er elsk. Foruten om at det av og til er vanskelig å connecte med serverene, men kan hende det bare er her. Fikk CoD 3 på fredag, har spilt det over 10 timer allerede, mest online. For det eide Men snakkes, nå joina jeg nettopp en server på COD3 Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Jeg elsket Pokemon Gold, men da jeg linket min beste pokémon (husker ikke noe navn)til en kamerat så han kunne trene den en stund, og så startet han på nytt uten å tenke på det, da gidda jeg ikke mer. Endret 2. april 2007 av Toska92 Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Uten å tenke for lenge, Final Fantasy-serien (inkludert FFXI: Online) og Elder Scrolls-serien er det ikke mange andre spill som klarer å sammenlignes med.. Spiller for tiden Final Fantasy 12 og gleder meg så sykt til FF13 på PS3. Lenke til kommentar
Gotham Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Halo, PGR2, Resident evil 4, Oblivion og Gears of War Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Metal Gear Solid 1! Dette spillet var helt vanvittig, husker jeg spilte igjennom det veldig mange ganger. Spillet hadde fet historie og mange morsomme "features". Da Psycho Mantis sier han vet hva slags bevegelser du gjør og beviser det med og flytte kontrolleren din fra høyre til venstre når man legger kontrollen på bordet var helt konge. Det er mange av disse småtingene i spillet som gjør spillet så mye kulere! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Splinter Cell serien. Utruleg bra spel. Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Selv synes jeg Diablo 2 og heroes of might and magic har gitt meg veldig mye glede. Oblivion på Xbox 360 er vel et av spillene jeg har spilt mest, og jeg virkleig elsker dette spillet, selv om mange av oppdragene kan bli veldig like etter hvert. Har spilt det over 200 timer og det er få spill jeg har brukt så mye tid på, og det må isåfall være winter games på C64 og Civilization spillene. Jeg liker også GTA serien veldig godt, men San Andreas var litt nedtur for meg da jeg ikke helt likte det der med skills som økte. Spise var veldig unødvendig for min del å ha med. Halo spillene er også veldig bra spill. Før de kom så var Goldeneye på N64 i multiplayer det eneste jeg orket av fps på konsoll, men med xbox kontrolleren og Halo og Halo 2 så ble interressen stor for FPS på konsoll, og selv om det kanskje ikke er like presist så foretrekker jeg kontroller fremfor mus og tastatur. Mario og Zelda er også spill som har satt sitt preg og jeg håper galaxy bringer noe bedre enn hva sunshine gjorde på gamecuben. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) hm... Spyro var spill jeg brukte mye tid på får. men må også ta med Final Fantasy og Halo, Husker at jeg tok med meg playstion på ferie en gang slik at jeg kunne spille FF Endret 2. april 2007 av Frangemann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå