Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvor mye veier du?


PgUp

Anbefalte innlegg

1. Hvor mye veier du på morgenen? 62

2. Er du fornøyd med vekten din? nei

3. Hvor mye skulle du likt å veie? 58-59

4. Hvor høy er du? 179

5. Er du gutt eller jente? jente

6. Trener du jevnlig? jogger en til tre ganger i uken

7. Hvor gammel er du? 17

Med det du veier på morgenen og høyden din har du BMI på 19 (kilde:http://www.vektklubb.no/kalkulator/bmi/?height=179&weight=62)

 

Du bør ikke gå ned!

 

 

Åja, var jeg ikke klar over.. men har hørt at når man har bmi på under 18,5 så er man undervektig, så jeg er ikke det enda da :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uansett, så trenger du ikke å gå ned. Jeg ville heller gått opp. Du er fortsatt et HAV ifra overvektig :)

 

Jaja :)

Men når jeg legger på meg går det rett på magen, og foretrekker å ha den flat som den er nå :p Har jo store nok pupper og sånn så føler ikke jeg trenger å legge på meg hvertfall :)

Lenke til kommentar

1. Hvor mye veier du på morgenen? 87

2. Er du fornøyd med vekten din? nei

3. Hvor mye skulle du likt å veie? 80

4. Hvor høy er du? 178

5. Er du gutt eller jente? gutt

6. Trener du jevnlig? 4 ganger i uka inntil eksamener begynte å komme, akkurat nå er det ingenting

7. Hvor gammel er du? 18

Lenke til kommentar

1. Hvor mye veier du på morgenen? 70

2. Er du fornøyd med vekten din? Ja

3. Hvor mye skulle du likt å veie? Ikke nødvendigvis mer, men hadde likt å fått litt mer muskler på kroppen

4. Hvor høy er du? 175

5. Er du gutt eller jente? Gutt

6. Trener du jevnlig? Ligger på mellom 10 og 12 timer i uka

7. Hvor gammel er du? 17

Lenke til kommentar

Hun skrev hun var 17 i tråden. Men på profilen står det 16. år. Noen som har "skrytt" på seg en noe lavere alder når de registrerte seg? hmm. :innocent:

 

Nei, er 16, bare skrev 17 så ikke noen jeg kjenner skal kjenne igjen at det er meg siden jeg skrev høyde og vekt og sånt :p sikkert bare paranoid men

Lenke til kommentar
Gjest medlem-245286

1. Hvor mye veier du på morgenen? 64 kg

2. Er du fornøyd med vekten din? Ja.

3. Hvor mye skulle du likt å veie? 70-75

4. Hvor høy er du? 1.84

5. Er du gutt eller jente? gutt

6. Trener du jevnlig? 3-5 ganger i uka

7. Hvor gammel er du? 15

Lenke til kommentar

16 jeg og :thumbup:

 

Hehe, litt ung da ;)

 

Jeg er nysgjerrig. Hvilken alder ville du foretrukket på en person du skulle sende bilder til?

 

Jeg driver mest med gutter mellom 19 og 22, ferdig med umodne gutter: p Sier ikke at alle under 19 er det, men alle jeg har drevet med under 19 har vært ganske umodne..

Endret av anubiz
Lenke til kommentar

Hun skrev hun var 17 i tråden. Men på profilen står det 16. år. Noen som har "skrytt" på seg en noe lavere alder når de registrerte seg? hmm. :innocent:

Nei, er 16, bare skrev 17 så ikke noen jeg kjenner skal kjenne igjen at det er meg siden jeg skrev høyde og vekt og sånt :p sikkert bare paranoid men

Hehe, jeg forstår. Og ja, det er nok litt smålig paranoid ja. :p

 

Jeg driver mest med gutter mellom 19 og 22, ferdig med umodne gutter: p Sier ikke at alle under 19 er det, men alle jeg har drevet med under 19 har vært ganske umodne..

 

Som 16. år så antar jeg vel egentlig ikke at du har drevet på med SÅ mange gutter at det gjør noe, men til tross for det, så er det ikke noe dårlig estimat i mine øyne. Synes vel den dag i dag at jeg selv ble betydelig mer moden i 19-20 års alderen. (ikke at jeg ville innrømt det for 3 år siden...) :innocent:

 

Av erfaring så gjelder dette langt fler enn meg også.

 

Hmm.. i god stil til denne tråden så fikk jeg nesten lyst å kjøpe inn en vekt til leiligheten. En liten stund siden sist jeg målte meg. :whistle:

Endret av Andrull
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...