toy_man Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 1. Hvor mye veier du på morgenen? 66-67 kg 2. Er du fornøyd med vekten din? Nja 3. Hvor mye skulle du likt å veie? 65 kg 4. Hvor høy er du? 181 cm 5. Er du gutt eller jente? Gutt 6. Trener du jevnlig? Alt fra 2 ganger i uken til 4+ 7. Hvor gammel er du? 20 Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 1. Rundt 70 tror jeg 2. Litt mindre fett hadde vært digg 3. 65 4. 185 5. Gutt 6. Trener aldri, bortsett fra når jeg ler 7. 15 Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 1. Hvor mye veier du på morgenen? 91 2. Er du fornøyd med vekten din? NEI 3. Hvor mye skulle du likt å veie? 105 kg, fettprosent på 8-9 4. Hvor høy er du? 198 cm 5. Er du gutt eller jente? Gutt 6. Trener du jevnlig? Ja 7. Hvor gammel er du? 18 Lenke til kommentar
lamial Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 1. Hvor mye veier du på morgenen? 47, og går stadig ned pga medisinbruk 2. Er du fornøyd med vekten din? Nei, vil mer ned 3. Hvor mye skulle du likt å veie? Rundt 45 kanskje 4. Hvor høy er du? 158 cm 5. Er du gutt eller jente? Jente 6. Trener du jevnlig? Går turer hver dag 7. Hvor gammel er du? 24 Lenke til kommentar
Gjest Gjestedama Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 1. Hvor mye veier du på morgenen? 64 2. Er du fornøyd med vekten din? ja 3. Hvor mye skulle du likt å veie? 60 4. Hvor høy er du? 180 5. Er du gutt eller jente? Jente 6. Trener du jevnlig? i ny og ne 7. Hvor gammel er du? 24 Lenke til kommentar
opar Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 1. Hvor mye veier du på morgenen? - 82 for 3 uker siden 2. Er du fornøyd med vekten din? - kunne vært lavere 3. Hvor mye skulle du likt å veie? - det jeg veide i fjor, 73, men gikk hele vinteren uten trening pga kneskade 4. Hvor høy er du? - 182-185 5. Er du gutt eller jente? - gutt 6. Trener du jevnlig? - aktiv sysklist, 6 ganger+ i uken. 7. Hvor gammel er du? - 17 Lenke til kommentar
Mez Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 1. Hvor mye veier du på morgenen? 73 2. Er du fornøyd med vekten din? Nei, vil ned til 70. 3. Hvor mye skulle du likt å veie? 70 4. Hvor høy er du? 177 cm 5. Er du gutt eller jente? Mann! 6. Trener du jevnlig? Ikke jevnlig nei, men iblant 7. Hvor gammel er du? 26 Lenke til kommentar
Monicaott Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 1. Jeg veier 53 2. Tjasj, egentlig ikke, men det er jo ingenting å klage på heller. 2. Tjasj, kunne vel egentlig vært 46-48. 3. 164 4. Jente 5. Trener kondisjon hver dag, styrke to-tre ganger i uka samt gerilija kardio for å få opp forbrenning! 6. 19 Lenke til kommentar
Monicaott Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 1. Hvor mye veier du på morgenen? 41 kg2. Er du fornøyd med vekten din? Nei 3. Hvor mye skulle du likt å veie? Vet ikke 4. Hvor høy er du? 165 cm 5. Er du gutt eller jente? Jente 6. Trener du jevnlig? Nei 7. Hvor gammel er du? 18 Jeg håper du ikke er fornøyd fordi du vil bli tyngre? Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 1. Hvor mye veier du på morgenen? 94-97 2. Er du fornøyd med vekten din? Relativt 3. Hvor mye skulle du likt å veie? 95 4. Hvor høy er du? 190 5. Er du gutt eller jente? Gutt 6. Trener du jevnlig? 5-6 ganger i Uken 7. Hvor gammel er du? 19 Lenke til kommentar
Gjest Guest_MaJ_* Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 1. Hvor mye veier du på morgenen? 41 kg2. Er du fornøyd med vekten din? Nei 3. Hvor mye skulle du likt å veie? Vet ikke 4. Hvor høy er du? 165 cm 5. Er du gutt eller jente? Jente 6. Trener du jevnlig? Nei 7. Hvor gammel er du? 18 Jeg håper du ikke er fornøyd fordi du vil bli tyngre? Nei, har spiseforstyrrelser, men vil fortsatt bli tynnere.. Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 1. Hvor mye veier du på morgenen? 66 2. Er du fornøyd med vekten din? nei 3. Hvor mye skulle du likt å veie? 75 +/- 4. Hvor høy er du? 188-ish 5. Er du gutt eller jente? gutt 6. Trener du jevnlig? hva er trening? 7. Hvor gammel er du? 18 Lenke til kommentar
Sink Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 1. Hvor mye veier du på morgenen? 91 2. Er du fornøyd med vekten din? Nei 3. Hvor mye skulle du likt å veie? 85 før jul, så 80 før neste sommer. 4. Hvor høy er du? 183 5. Er du gutt eller jente? Gutt 6. Trener du jevnlig? Ja, 5-6 dager i uka med sykling 1.5-2.5timer 7. Hvor gammel er du? 20 Lenke til kommentar
Gjest Guest_OLE_* Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 1. Hvor mye veier du på morgenen? - 92 kg 2. Er du fornøyd med vekten din? - Er jeg såkalt overvektig? 4. Hvor høy er du? - 183 cm 5. Er du gutt eller jente? - gutt 6. Trener du jevnlig? - Nei 7. Hvor gammel er du? - 16 år og to måneder Lagt på meg 6 kg i løpet av sommerferien. Fått på meg ca. 5-6 cm rundt midjen. Har nå 101 cm rundt midjen. Vurderer å faste en uke for å se om jeg går ned mye. Hvor mye kan jeg forvente i løpet av en uke? Lenke til kommentar
Gjest Guest_OLE_* Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Faste anbefales IKKE. Hva kan vel en ukes faste gjøre da? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Etter hva jeg har hørt vil faste gjøre slik at når kroppen endelig får næring igjen, så vil den ta til enda mer enn før, i tilfelle en ny faste vil komme. Altså, etter en faste vil du bare ende med å veie mer. I følge BMI-en din er du lettere overvektig, og noe du enkelt kan trene bort. Sett heller opp et ordentli trening- kostholdsprogram fremfor å faste. Lenke til kommentar
Monicaott Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 1. Hvor mye veier du på morgenen? 41 kg2. Er du fornøyd med vekten din? Nei 3. Hvor mye skulle du likt å veie? Vet ikke 4. Hvor høy er du? 165 cm 5. Er du gutt eller jente? Jente 6. Trener du jevnlig? Nei 7. Hvor gammel er du? 18 Jeg håper du ikke er fornøyd fordi du vil bli tyngre? Nei, har spiseforstyrrelser, men vil fortsatt bli tynnere.. Du vil altså fortsette til du får hjerteinfarkt og faller om? Det er pent å være tynn, men det er absolutt ikke pent når personen knapt får til å holde gaffelen sin fordi de har mistet så mye energi. Du burde ikke veie mindre enn 47. Da vil du være tynn som du absolutt vil være, men du vil være sunn. Kroppen din får mer energi. Det er tungt, men skaff deg hjelp. Det finnes mange psykologer som har spesialisert seg på dette emnet. Få tilitt til vedkommende, og PRØV å gjøre noe for å bli frisk. En spiseforstyrrelse ender aldri godt. Jeg sluttet først når hjertet mitt ble skadet, og du vil ikke ende der!!! og til gjestole, ikke fast!!! det hjelper ingenting. det er helt rett at kroppen tar til seg mer næring da, og da vil du ende opp tyngre enn du var. Som sagt, ta deg heller tid te å legge om kostholdet, kutte ut godterier. (grønnsaker med dip eller nøtter en fin mulighet), og tren!!! begynn med å gå en time tre ganger i uka, og tren litt styrke. da går du fort ned mye på et par mnd! Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Etter hva jeg har hørt vil faste gjøre slik at når kroppen endelig får næring igjen, så vil den ta til enda mer enn før, i tilfelle en ny faste vil komme. Altså, etter en faste vil du bare ende med å veie mer. I følge BMI-en din er du lettere overvektig, og noe du enkelt kan trene bort. Sett heller opp et ordentli trening- kostholdsprogram fremfor å faste. /signed. Det er en grunn til at man skal opprettholde et normalt, sunt og vettugt kosthold. Du kan miste et par kg på en faste, men dvs. at du sulter deg en uke(face it, ingen mat ikke spesielt hyggelig) men du vil legge på deg iallefall det du gikk ned, og gjerne mer siden du har satt kroppen din i sparemodus. Lenke til kommentar
Gjest Guest_OLE_* Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Takker for svar! Fant forresten ut at min BMI er 27.7, så det vil si jeg er lettere overvektig, eller? Sparemodus? hvor lang tid bruker kroppen på å komme i sparemodus egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå