Hardcore100% Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Hola. Har investert i en "blivende klassiker" (84-mod E-28 5'er) , men jeg har tenkt å fikse den opp litt nå. De felgene som er nå er ikke noe voldsomt - verken pene eller i god stand, så jeg har et godt tilbud oppe med noen fabrikkfelger fra en generasjon nyere 5-serie, E34. Vil disse passe min E-28? Jeg er ikke ekspert på felger for å si det sånn, men hva er det som avgjør? Takk for svar! Endret 1. april 2007 av Hardcore100% Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Boltsirkel og innpress. Boltsirkelen tror jeg er den samme, du kan lete inni felgene etter innpresset det er som regel skrevet slik: "Et39" (39mm) innpresset er da det som bestemmer sporvidden. Endret 4. april 2007 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Hardcore100% Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Boltsirkel og innpress. Boltsirkelen tror jeg er den samme, du kan lete inni felgene etter innpresset det er som regel skrevet slik: "E39" (39mm) innpresset er da det som bestemmer sporvidden. 8295345[/snapback] Hjertelig tusen takk for hjelpen, det høres lovende ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå