1915 Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 jeg har formatert. greit nokk alt ble instlaert som det skulle osv. jeg skulle spille cs.(counter-strike). så jeg startet spillet fant en server og når jeg er nesten inne på serveren så quiter den cs med en gang :S når jeg skal spille GTA san andreas lagger de tså jæv** at jeg har mest lyst til å kaste pcæn bort. men det går bra. men må bli kvitt lag og at cs quiter seg. har reinstalert begge spillene :S men funka ikke det ;S edit: unnskyld språkbruket. er bare så frustrert. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 installer skjermkort drivere? www.guru3d.com der inne ligger de:) Lenke til kommentar
1915 Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 installer skjermkort drivere? www.guru3d.com der inne ligger de:) 8287097[/snapback] har jo jort det. har ikke noe med drivere. har instalert alle drivere ;S Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Prøv igjen kanskje feile drivere,, Vis ikke er det skjermkortet som fucker seg,, er ikke altid pcer liker å formateres.. men jeg skal formatere pcen min i kveld jeg etter jeg har lagt alt over til ekstern.. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 nå har jeg formatert PÅ NYTT og nå funker i det minste cs. har ikke instalert gta enda skal komme med mere om det funker eller ikke etter jeg har instalert det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå