Antarctica Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Da prøvde jeg ut Very-Soft NiceAlarm i noen dager før jeg betalte da dette virket stabilt. Men igjen ble jeg skuffet etter noen uker med bruk, programmet har noen ganger ikke laget alarmlyd, snooze har deaktivert alarmen istedet for å utsette denne m.m. Med andre ord kan jeg ikke stole på et slik program for å få meg opp om morgenen. 9080498[/snapback] Tror du dette er generelt for alle symbian telefonene? Har lagt inn HandyClock, men det irriterer meg saftig at den ikke har den viktigste funksjonen - Snooze (Slumring) Dette er noe jeg er avhengig av, men kan ikke se at det er.. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Med Handy Alarm kan man jo også sette flere alarmer på samme dag, så det beste er å sette 5 alarmer med 3-4 minutters mellomrom, og med snoozefunksjonen i tillegg blir det et jævla rabalder om morran som man ikke får kontroll over uten å være skikkelig våken. Funker bra det. Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Jeg la nettopp inn demoen av Handy Alarm.. Men jeg kan ikke finne noe slumringsfunksjon på den.. Prøvde også å sette på en alarm, å da fikk jeg valg mellom OK / Avbryt Edit: Har nettopp lagt inn NiceAlarm.. Å det funker akkurat slik som jeg vil at det skal funke.. Men jeg syns ikke det høres så stabilt ut det som escobar sier.. Er det flere som har opplevd det slik eller? Hvis det er noen som har en positiv opplevelse med NiceAlarm er det fram med Visa'en Endret 28. juli 2007 av Antarctica Lenke til kommentar
DTS Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Har hendt en par ganger at programmet har slått av alarmen etter en restart. Sjekker bestandig slike viktige program etter en restart, så jeg ikke får meg en overraskelse da... Brukte Igor Dontsov Alarm Manager tidligere, og synes egentlig det er bedre. Men p.g.a. en foreløpig "bug", så får jeg ikke lagt inn hvilke dager som skal være arbeidsdager (får kun ma,ti,on,to,fr). Jeg har fri en dag i uken, så det ble litt tungvindt å legge inn xx antall alarmer for resterende 4 dager... Derfor gikk jeg for NiceAlarm. Har også prøvd Handy Alarm + flere. Jeg fikk trøbbel med Handy Alarm, for det var en morgen dette "glemte" å vekke meg. Så da var jeg snar om å fjerne det... Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Virker som om det er veldig "hit and miss" hvilken alarmprogram som fungerer. For mitt tilfelle har Handy Alarm vært dønn stabilt og ikke feilet en eneste dag mens bl.a. Nice Alarm har sviktet sporadisk. Ser for meg det kan ha med hvilke andre programmer man har kjørende til enhver tid på mobilen sin, hvilken telefon man bruker (firmware m.m.) o.l. Har selv Nokia E65 og har til enhver tid et par prosesser kjørende i tillegg til alarmprogrammet, nemlig Handy Keylock, Handy Taskman og Gsync. Kan godt hende Nice Alarm sin alarmserver fungerer dårligere enn Handy Alarm når disse prosessene kjører og dermed skaper ustabiliteten. Uansett, er det bare å teste de forskjellige alarmprogrammene og bruke det som fungerer for din telefon med de funksjonene du syntes er viktig. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 Poenget mitt har hele tiden vært at selvfølgeligheter som en alarmfunksjon med vekking og snooze skal være innebygget i telefonen OS. Det er heller ikke for mye forlangt å be om timer og stoppeklokke i tillegg. Det skal være unødvendig å kjøpe mer eller mindre brukbar programvare utenom. Lenke til kommentar
m99 Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Forsatt er NiceAlarm 1.1 bare i lukket beta-testing, noen her som har den? http://www.very-soft.com/en/taxonomy/term/28 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå