schoolbus1337 Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) hei, ser etter psu. kom over denne: (http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=319879) den så veldig jalla ut, og var billig. det første jeg tenker da er DRITT. men den har fått bra tilbakemeldinger, men jeg har en anelse om at de tilbakemeldingene kommer kun fra mer eller mindre puberterte 13åringer som vil ha lysdioder ikke effekt. noen som har testet denne? kanskje sjekket nøyaktig at volten og amperen stemmer? jeg vil helst at svar kommer fra folk over 18år. Endret 1. april 2007 av schoolbus1337 Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Den er jalla, er et faktum det. Men når du for ca 250 kr mer får deg en MIST 500W. Ja, da er valget lett. Mist PSU'ene har fått skryt av absolutt alle som har kjøpt de. De er stille, stabile, stilrene og holder det de lover. Og ja; Jeg valgte å overse det du sier med "helst personer over 18 år", i dette tilfellet. Var jeg deg ville jeg lagt til de 250 kronene ekstra og kjøpt en meget god og positivt omtalt PSU. Mvh. Lenke til kommentar
danfuruvarp Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Ja denne psuen er dritt, en kammerat av meg som er opphengt i lys dioder og alt som glitrer, men vil helst ikke betale noe kjøpte den, den kosta tross alt 600 kroner da! men den tåler rett og slett ikke belastning, pcen hans slo seg av, reboota, og hengte seg under spilling, men når han satt tilbake sin 350W Hipro psu var alt fryd og gammen igjen, men kan hende at han fikk en psu med feil. Men den bråker også grusomt, da den ikke har en rolig lyd, men hele tiden skifter hastighet på vifta. Og det er grusomt. Forresten så mente jeg Hipro ja, ikker Hiper... Lenke til kommentar
schoolbus1337 Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 ok tusen takk! uv-strømpene og det oransje lyset lurte meg nesten i fristelse!! men takket være dere ble jeg reddet Lenke til kommentar
schoolbus1337 Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Sjekket ut mist sin 500W? 8297465[/snapback] nei:P jeg går for silentium t3 kabinettet med innebygd psu tror jeg. har et budsjett å følge jeg^^ selvom jeg skulle ønske lommeboka var et "black hole" med konstante brekninger som medfølger oppkast. men det er den ikke.. :\ Endret 3. april 2007 av schoolbus1337 Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Ikke er jeg over 18, men jeg ville styrt unna PSU-er med horelys, minner meg om bZerk eller hva den serien heter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå