Tore Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Firewire + avid free = ? meg + avid = usant må da være mulig, avid påstår jeg ikke har kamera tilkoblet, wmm2 finner & importerer uten et pip... Lenke til kommentar
Tore Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Tolke det som at ingen har prøvd avid.? Selv om det anbefales som varmt hvetebrød...? Lenke til kommentar
chma Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Avid FreeDV er ett neglisjert "produkt" fra Avid for å vise fram Avid GUI. Hadde selv problemer med Free DV på en HP XW8400 workstation, som Avid selv sertifiserer til Xpress og Media Composer som sin arbeidshest. Mao, om FreeDV krangler er det ikke alltid like lett å få det til å fungere, spesiellt om du legger til at Avid generellt sett er rimlig sære når det kommer til HW. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Ja, ser ikke ut som noe vanlig brukerfeil dette her, legger avid på hylla å går over til premier elements 3 tenker jeg, startet på trial nå... byebye sære avid Lenke til kommentar
chma Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 byebye sære avid 8354633[/snapback] Sært, ja, unødvendigdyrt og knyttet opp mot dyr propritær HW, ja...MEN effektivt som ett utvær og feks. Premiere framstår som tungrodd i forhold når man kommer inni Avid(subjektive meninger....for å si det pent...) Og Media Managment som selv Final Cut brukere ønsker seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå