Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Heisann, som Topic sier er jeg ute etter en sommerjobb. I Bergens området. Jeg er 14 år fyller 15 i år, men vet ikke hvor jeg skal lete etter jobb. Jeg gjør nesten hva som helst, På forhånd takk. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Strandkaien .. mente å ha lest / hørt om noe med søppel og sommerjobb og godt betalt.. men fikk ikke det helt med meg (bor i Bergen jeg også) Endret 6. april 2007 av Ståle Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 mente å ha lest / hørt om noe med søppel og sommerjobb og godt betalt.. men fikk ikke det helt med meg (bor i Bergen jeg også) 8320545[/snapback] Strandkaien ja, neppe helt min greie.. Lenke til kommentar
nymo Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Hva er galt med strandkaien? Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Bortsett fra at det er horestrøket i Bergen? Lenke til kommentar
gorber Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Tilbyr Bergen Kommune noen form for sommerjobber til ungdom lengre? Jeg vet det fantes et "ungjobb"prosjekt tidligere i Bergen Kommunee. I tillegg har for eksempel Trondheim kommune et opplegg hvor de bruker ungdom til søppelplukking, gressklipping og lignende. Hva med å høre med lederen i Bergen Bydrift eller lignende? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 gorber skrev: Tilbyr Bergen Kommune noen form for sommerjobber til ungdom lengre? Jeg vet det fantes et "ungjobb"prosjekt tidligere i Bergen Kommunee. I tillegg har for eksempel Trondheim kommune et opplegg hvor de bruker ungdom til søppelplukking, gressklipping og lignende. Hva med å høre med lederen i Bergen Bydrift eller lignende? 8368084[/snapback] De har jo det som heter "ungjobb" her i Bergen også, men har noen venner som var der i fjor å de sier at du sitter der å venter i evigheter og når du først får jobb er det veldig dårlig betalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå