Gå til innhold

[LØST]14Åring Trenger Sommerjobb

Gjest Slettet+oiasdf79

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+oiasdf79

Heisann, som Topic sier er jeg ute etter en sommerjobb. I Bergens området. Jeg er 14 år fyller 15 i år, men vet ikke hvor jeg skal lete etter jobb. Jeg gjør nesten hva som helst, På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+oiasdf79

mente å ha lest / hørt om noe med søppel og sommerjobb og godt betalt.. men fikk ikke det helt med meg

(bor i Bergen jeg også)

8320545[/snapback]

Strandkaien ja, neppe helt min greie..:p

Lenke til kommentar

Tilbyr Bergen Kommune noen form for sommerjobber til ungdom lengre? Jeg vet det fantes et "ungjobb"prosjekt tidligere i Bergen Kommunee. I tillegg har for eksempel Trondheim kommune et opplegg hvor de bruker ungdom til søppelplukking, gressklipping og lignende.

Hva med å høre med lederen i Bergen Bydrift eller lignende?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79
gorber skrev:
Tilbyr Bergen Kommune noen form for sommerjobber til ungdom lengre? Jeg vet det fantes et "ungjobb"prosjekt tidligere i Bergen Kommunee. I tillegg har for eksempel Trondheim kommune et opplegg hvor de bruker ungdom til søppelplukking, gressklipping og lignende.

Hva med å høre med lederen i Bergen Bydrift eller lignende?

8368084[/snapback]

De har jo det som heter "ungjobb" her i Bergen også, men har noen venner som var der i fjor å de sier at du sitter der å venter i evigheter og når du først får jobb er det veldig dårlig betalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...