Gå til innhold

Lyn for alltid * Alt for Oslo


bobyboj

Anbefalte innlegg

Jepp født 91. Spilte for u17 i u17EM i Belgia og Nederland i fjor for Island. Imponerte faktisk selv om det ikke gikk så bra med Island i mesterskapet.

 

Noen Lyn supportere som har noen mening om Bjarne K. Ingebretsen og Kim Andre Madsen som er lånt ut til Nybergsund?

Eneste jeg kan huske av Ingebretsen var mot Bodø-Glimt 2005 :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • 9 måneder senere...
Hvorfor kan ikke Lyn spille sine hjemmekamper på Bislett stadion? Den er vel liten og intim.

Bislett rommer vel omlag 15 000 seter. Noe i den størrelsen hadde vert fint, men Bislett er ikke intim i og med at løpebanen skiller tribunen fra gressmatta. I tillegg ble vel Bislett stengt helt tilbake i 2005 om jeg ikke husker feil? Shoot me if I'm wrong!

 

Den økonomiske tilstanden i Lyn er (selv om Langerud går ut og kveler av snikksnakk i media) nok heller dyster lesning. Nå har alle supporterne mulighet til å bli medeier i klubben, noe jeg vurderer selv. Men i og med at man har mistet spillere som Hoff, Eriksen, Soko og Eddie for å nevne noen, så tyder det på at den økonomiske tilstanden i klubben er mildt sagt særs usikker. Alle de fire spillerne gikk vel ut og sa at de var usikker på fremtiden til klubben og valgte å skille lag ettersom de var bosmanspillere. Så noe utbygging av ny stadion vil nok ikke forekomme så lenge ikke Røkke skulle konvertere til Oslos beste vestkant. Først må man kjøpe seg en tomt, så må hele anlegget skisserest, så ut på anbud, så...! De som har fulgt Liverpools planer om å bygge i Stanley Park vet sikkert hva jeg snakker om. Ting tar tid, blir utsatt, prisen stiger, ord blir aldri til handling.

 

Lyn er en fantastisk klubb, though!

Endret av eLangedal
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...