Gå til innhold

Er dette kabinettet bra? Med innebygget PSU.

Anbefalte innlegg

jeg skal kjøpe pc, jeg ser jeg kan spare et par kroner på å kjøpe kabinett med innebygd psu. det står mellom http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=318669 med http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=322198 og http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=327546.

hvordan er silentium kabinettet? jeg har lest et sted at det er en seasonic psu i den. og de er jo kjent for å være bra. hiper derimot er jo veldig billig dag, men coolermaster kabinettet har fått bedre tilbakemeldinger osv.

noen erfaringer?

EDIT: Emnetittelen er redigert av en vennlig moderator.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ville nok ha kjøpt eget kabinett og PSU istaden for en PSU i kabinett :nei:

når det er psu i kabinett er det oftes dørlig så

8287893[/snapback]

Se nå hva trådstarter sier før du svarer. Hvis det står en Seasonic i T2 Pro (det gjorde det i T2),så er det en PSU jeg hadde valgt langt framfor Hiper.

Vær klar over at PSU'ene i AC-kabinettene er spesielle,så de kan ikke byttes ut med en vanlig ATX-PSU.

Lenke til kommentar

står ingenting om at det Seasonic i T3 på ac sine sider, men til gjengjeld så har de testet det med et ganske rått oppsett. Likevel er ikke det den mest pålitelige kilden da. Sjekk etter tester, selv om de er på engelsk. Finn avsnittet med omtale av psu og sjekk 12v-railen opp mot Hiper.

Har selv erfaring med AC T1 med 350w seasonic, og den er upåklaglig! Veldig bra støynivå og temperatur er det også. Men det er lite påbygningsvenlig med en intergrert psu. Kalles vel proprietær og kan ikke byttes, iallefall ikke i AC T1.

Hold deg iallefall unna de billigste variantene med innebygd psu. Det blir ofte tull, og det er ikke du garantert ikke tjent med når du bygger selv. Blir mye sending av enkelt-komponenter fram og tilbake før du til svyende og sist ikke gidder mer.

T-Evil

Endret av tevil
Lenke til kommentar
står ingenting om at det Seasonic i T3 på ac sine sider, men til gjengjeld så har de testet det med et ganske rått oppsett. Likevel er ikke det den mest pålitelige kilden da. Sjekk etter tester, selv om de er på engelsk. Finn avsnittet med omtale av psu og sjekk 12v-railen opp mot Hiper.

Har selv erfaring med AC T1 med 350w seasonic, og den er upåklaglig! Veldig bra støynivå og temperatur er det også. Men det er lite påbygningsvenlig med en intergrert psu. Kalles vel proprietær og kan ikke byttes, iallefall ikke i AC T1.

Hold deg iallefall unna de billigste variantene med innebygd psu. Det blir ofte tull, og det er ikke du garantert ikke tjent med når du bygger selv. Blir mye sending av enkelt-komponenter fram og tilbake før du til svyende og sist ikke gidder mer.

T-Evil

8296950[/snapback]

jeg gadd ikke sette meg inn i dette:P en chieftec 560w er på vei!! :D dere vil aldri gjette hva jeg betalte for den....

takk for hjelpen uansett :D flinke folk her på forumet

Endret av schoolbus1337
Lenke til kommentar
hvis du kjøpte den billig så er de stor sjangs for dørlig kvalitet!

en dyrere er mere kvalitet i!

8299908[/snapback]

Den strømforsyninga koster ca 650kr, altså ikke så veldig dyr, men ikke noe "billig greie" heller. Så om schoolbus1337 fikk den mye billigere enn det, syntes jeg at det var et greit kjøp :)

Hva måtte du betale da?

Lenke til kommentar
hvis du kjøpte den billig så er de stor sjangs for dørlig kvalitet!

en dyrere er mere kvalitet i!

8299908[/snapback]

Den strømforsyninga koster ca 650kr, altså ikke så veldig dyr, men ikke noe "billig greie" heller. Så om schoolbus1337 fikk den mye billigere enn det, syntes jeg at det var et greit kjøp :)

Hva måtte du betale da?

8305555[/snapback]

https://prisguiden.no/product.php?productId=43428

400^^ og den er helt ny! forseglet fra fabrikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...