Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kjøp av førstegangsbil

lazt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil bare si en ting om setene i nye 3-serie, jeg hadde den som skole bil og fikk seriøst ryggproblemer av den (med normalt innstilt sete)! Og litt for myk plastikk-følelse i interiøret. Liker ting litt mer "mekanisk". Men ellers digg interiør og eksteriør. Tror det var en 316 eller 18, rimelig slapp motor. Men 320D blir noe helt annet.

OT: jeg ville aldri fått sove om natta om jeg hadde tatt imot en bil til over 200.000 av foreldrene mine. Seriøst. Det er for drøyt.

Lenke til kommentar
Vil bare si en ting om setene i nye 3-serie, jeg hadde den som skole bil og fikk seriøst ryggproblemer av den (med normalt innstilt sete)! Og litt for myk plastikk-følelse i interiøret. Liker ting litt mer "mekanisk". Men ellers digg interiør og eksteriør. Tror det var en 316 eller 18, rimelig slapp motor. Men 320D blir noe helt annet.

8304406[/snapback]

Hehe.. Vi har sportseter om det hjelper. Vet ikke om det var det i den bilen? Men kanskje de er enda værre? men setene har JEG hvertfall aldri hatt noe problemer med. Har jo kjørt den bilen en god del også, så skulle jo merka det. Jeg kan hvertfall si at bilen ikke er slapp. Den drar overraskende godt hele veien og hvis jeg trimmer den mister jeg garantert bare lappen. neida, men...

OT: jeg ville aldri fått sove om natta om jeg hadde tatt imot en bil til over 200.000 av foreldrene mine. Seriøst. Det er for drøyt.

Jeg er heldig som har foreldre som er villig til å støtte meg. Og det setter jeg selvfølgelig stor pis på, men jeg synes det ikke blir feil. Så lenge de vet at jeg har en trygg bil og at bilen ikke har gått for langt osv er det meste greit. Til en viss grad selvfølgelig :p Og da er det opp til meg å finne en bil som jeg også vil trives i. Tror ikke jeg hadde fått lov til å kjøpe en skikkelig billig og gammel bil av diverse grunner.

Endret av loozet
Lenke til kommentar
Mini er jo en perfekt førstebil! Den er liten og grei å håndtere. Noen bulker og riper må man regne med.

Syns heller ikke Mini er så liten. Er selv 188 og sliter ikke med plassen. God bil å kjøre med uvant speedo...

Men hadde jeg hatt 200 000kr å rutte med hadde jeg aldri brukt penger på en Mini. F.eks:

http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode...219&adTypeId=20

8304901[/snapback]

Joda. Fin bil det, men jeg trenger nok ikke en så stor bil. Synes også A4 er litt kjedelig.

Noen som vet hvordan Mini er på vinterføre?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Kjøp en Mini Cooper S. Jeg kjøpte en for noen dager siden.

Skulle egentlig ikke ha den, men prøvekjørte den, og jeg var solgt....

Helt rå kjøreglede.... Fikk tak i en pen bil... :love:

Skal visstnok være veldig bra på vinterføre også, pga DSG3 eller noe sånt....

Lenke til kommentar
Kjøp en Mini Cooper S. Jeg kjøpte en for noen dager siden.

Skulle egentlig ikke ha den, men prøvekjørte den, og jeg var solgt....

Helt rå kjøreglede.... Fikk tak i en pen bil...  :love:

Skal visstnok være veldig bra på vinterføre også, pga DSG3 eller noe sånt....

8526421[/snapback]

Har bestemt meg etter jeg prøvekjørte den! Det blir Mini for å si det sånn :)

Må vente litt, siden jeg ikke får lappen helt enda, men er på utkikk etter det perfekte eksemplar :)

5_2009653876.jpg

Noe sånt :love:

Lenke til kommentar

Må vente litt, siden jeg ikke får lappen helt enda, men er på utkikk etter det perfekte eksemplar :)

5_2009653876.jpg

Noe sånt   :love:

8527992[/snapback]

Fint at du liker bilen MIN! :tease:

Lenke til kommentar

5_2009653876.jpg

Noe sånt   :love:

8527992[/snapback]

Fint at du liker bilen MIN! :tease:

8539943[/snapback]

Kult :D

Kjempefin Mini :love:

Endret av loozet
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
La meg tippe.. du er en rik jævel? xD Kjøp Bmw 120D :) Kanon bil, blant de beste innen veigrep. Også bakhjulstrekk, lite diesel bruk osv, Pappa har den, og han sier at han ALDRI vil bytte. Han har 140 Hk og den går som det, pluss at veigrepet gjør at sikkerheten er på topp. Dessuten er den liten OG (Bare for å legge til noe:)) en av de bilene som har best aerodynamikk ;) Og jeg er enig med deg, Mini ER tøff, men desverre en "homo"bil.. :) hehe

120d har 163 hester, evt 177 hvis den er er nesten ny.. og det er en perfekt bil. har selv en 120d chippet til 205 hk men sportspakke og 18 toms felger. går som et lyn (6,5 sek 0-100) og henger som bare det i svinger..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...