norstein_79 Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Studentersamfundet kan denne våren presentere nok et fantastisk metallband i Oslo. De britiske black-metallheltene Venom kommer til Studentersamfundet og Betong 29 Mai. Presentasjon skulle være unødvendig, men gutta som i 1978 dro sitt første riff som Venom, har vært en stor inspirasjon for Mayhem, Slayer, Metallica, Megadeth, Anthrax, Death, Testament, Hellhammer, Exodus, Eudoxis and Morbid Angel! Dette blir konserten du i ettertid vil si "husker du Venom i Mai 2007?" håhå!! gleder seg villt. Endret 1. april 2007 av DNSS Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Håper jeg kommer meg på denne. Men kan ikke si for sikkert enda. Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 FAEN! Hvorfor må de spille på betong, pokkers 18års grense. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Gi meg Venom til studentersamfunnet i Stavanger heller Lenke til kommentar
Kaospike Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Arrggh! Det virker som om de bevisst prøver å få unna alle de bra konsertene innen jeg blir 18...Og Betong som bare ligger 10 minutter unna:/ Lenke til kommentar
Swaggwald Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Arrggh! Det virker som om de bevisst prøver å få unna alle de bra konsertene innen jeg blir 18...Og Betong som bare ligger 10 minutter unna:/ 8288396[/snapback] Hørt om leg? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Helt greit med 18 års inngang, regner med at folkene der har lyst på øl osv. Fungerer ikke med fjortisser hengene rundt der da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå