Holten Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Er dette en bra temp? Hovedkort: Asus P5N-SLI Skjermkort: XFX GeForce 8800GTS 640MB Trenger dere mer? Btw, hva er GPU? Er det skjermkort? Takker for alle svar EDIT: glemte bildet.. Endret 1. april 2007 av Holten Lenke til kommentar
snarius Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Bra temperatur på CPU. Skjermkortet var litt varmt, men ikkje for varmt. Den eine harddisken var kanskje litt varm den og, men heller ikkje for varm. Det spørs veldig på kor maskina er plassert, og kor lenge du har hatt den på. GPU er skjermkortet ja. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Normal temp det der, men skjermkortet (GPU) er på grensa. Lenke til kommentar
Holten Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 takker Nå har jeg lasta ned Speed Fan, og der står det en syk temp på CPU'n Kan ikke stemme?! Står jo på begge programmene.. Lenke til kommentar
Holten Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Er ikke HK'et litt varmt? 45 grader nå! EDIT: Nå skjønner jeg ingenting, jeg starta Test Drive Unlimited, og så tempen da. I Everest sto det 74 Grader, men i SpeedFan sto det 40 grader eller noe sånn.. Jeg har et Chieftec Dragon Big Tower, med en 120mm Vifte i siden, som blåser ut ( nødløsning ) og en 80mm foran harddiskene, som blåser inn, og en 80mm bak som blåser inn, skal slå av å snu den, så den blåser ut nå! (?) TRENGER RASKT SVAR! EDIT2: Mente Skjermkortet! Endret 1. april 2007 av Holten Lenke til kommentar
Dollare2k Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 alt under 50 grader er vell ikke ekstremt varmt. Min Cpu ligger på 50 grader idle. Lenke til kommentar
Holten Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Sorry, dårlig forklart fra min side! Den siste posten min, mente jeg skjermkortet! CPU'n min ligger på 25 Grader Idle Lenke til kommentar
MathHouse Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Synes den ene disken din så litt varm ut jeg. ikke noe faretruende, men kanskje ikke så godt hvis du vil ha lang levetid? Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Syntes kanskje at 25 grader på CPU var litt lavt... :S Hva er romtemperaturen, åssen kjøler er det du bruker, og åssen CPU har du? Lenke til kommentar
Holten Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Rom tempen er ca 21 grader! Jeg har en E6600 2.4GHz med orginal kjøler..FOR lavt? går det ann? Nå ligger diskene på 25 og 27 grader, har flytta litt på den ene nå Den ble ikke kjølt i det heletatt :O Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Stemmer temperaturen er jo det selvfølgelig bra Er bare at man alltid må ta disse temperaturen med en klype salt, som du selv har fått oppleve viser ikke alle programmene det samme? Og med kun 4C over romtemp med orginal kjøler, syntes jeg høres nesten litt for bra ut Lenke til kommentar
Dollare2k Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Rom tempen er ca 21 grader! Jeg har en E6600 2.4GHz med orginal kjøler..FOR lavt? går det ann? Nå ligger diskene på 25 og 27 grader, har flytta litt på den ene nå Den ble ikke kjølt i det heletatt :O 8287664[/snapback] Men Orginal kjøler så var det sinnsykt lite. Jeg med orginal kjøler ligger jeg jo på 50 grader idle. Og jeg har samme Cpu som deg. Og jeg har ikke klokket. Heldige deg:P Lenke til kommentar
Holten Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Hvilket program måler du med da? Men, stemmer det at GPU'n kan ha en temp på 70 grader under spilling?! Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Ja, det stemmer. Angående prosessoren, jeg har den samme, og Everst rapporterer temperaturen der sirka likt som hos deg. EDIT: Mitt 8800 GTX-kort ligger på nærmere 80c under hard spilling, dette er også helt normalt. Komponenter inne i PC'en tåler mer enn oss mennesker! Endret 1. april 2007 av nils2911 Lenke til kommentar
no___________ Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) lol kjøper ikke denne litt engang Greit nok at det er første april i dag men men. Ta en screenshot med CPU-Z oppe hvor CPU typen blir vist og last ned coretemp for å vis gradene + kjør orthos eller noe for å belast den, tipper du har satt den ut i vinduet og nettop bootet for å få 25C ^^ Endret 1. april 2007 av Synxz Lenke til kommentar
Holten Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 (endret) FORNØYD!? EDIT: MED CORETEMP!! Endret 1. april 2007 av Holten Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 FORNØYD!? 8290407[/snapback] Han vil at du skal bruke coretemp for å sjekke temperaturene.... Klikk her Lenke til kommentar
no___________ Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Så greit ut no til å ver på orginal MHz med orginal vifte Er med på 54-55 C load med boxed kjøler (PS: Du kan sikkert dropp Vcore på den litt for å få den kjøligere på orginal hastighet hvis du har lyst til det, berre husk å kjør Orthos for å sjekk at den er stabil) OK temp Endret 2. april 2007 av Synxz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå