molland Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Hei Nå ser det ut til att min 3com svitsj begynner å ta kvelden her... noen porter virker rett og slett ikke lengre. Derfor lurer jeg på om dere har noen svitsjer å anbefale? Vil gjerne ha mere enn 5 porter, rundt 8 tenker jeg holder Jeg har i dag linksys router (wlan) og tenkte jeg skulle holde det innen for familien men er jo åpen for forslag for andre svitsjer Så kast ut forslag på andre svitsjer, minimum 8 porter og IKKE D-link Frode Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Hei Nå ser det ut til att min 3com svitsj begynner å ta kvelden her... noen porter virker rett og slett ikke lengre. Derfor lurer jeg på om dere har noen svitsjer å anbefale? Vil gjerne ha mere enn 5 porter, rundt 8 tenker jeg holder Jeg har i dag linksys router (wlan) og tenkte jeg skulle holde det innen for familien men er jo åpen for forslag for andre svitsjer Så kast ut forslag på andre svitsjer, minimum 8 porter og IKKE D-link Frode 8286493[/snapback] 3Com er fortsatt av de beste valgene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå