1915 Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 har nettopp formatert. fått opp windows og gå. instalerte alt jeg skulle ha på pc'n. og koblet til kabelen for nett etter det så kommer det drøssevis av poppup. (IE) jeg har slått på alt popuppstopper og sperret de sidene som poppet opp. kommer bare nye da :S jeg vil ikke ha et ekstraprogram som må ligge å kjøre i bakgrunnen bare for at jeg skal slippe å få poppup. jeg har tatt full windows update. ble ikke skiten bedre det heller. takker. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 har nettopp formatert. fått opp windows og gå. instalerte alt jeg skulle ha på pc'n. og koblet til kabelen for nett etter det så kommer det drøssevis av poppup. (IE) jeg har slått på alt popuppstopper og sperret de sidene som poppet opp. kommer bare nye da :S jeg vil ikke ha et ekstraprogram som må ligge å kjøre i bakgrunnen bare for at jeg skal slippe å få poppup. jeg har tatt full windows update. ble ikke skiten bedre det heller. takker. 8286454[/snapback] Firefox er mitt tips til deg Lenke til kommentar
1915 Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 det hjelper ikke. det hjelper ikke en dritt. det kommer fra IE. jeg bruker firefox. har brukt det siden den dag det kom ut. men poppuen kommer fra IE ikke firefox. så ditt svar var bortkastet tid. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Post en HJT-logg (anbefaler å følge langversjonen i post: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=691246 Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Stenges etter ønske fra trådstarter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg