peiper Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Må vel være AMD betatestere vel? Er da ikke en dritt du kan betateste i en cpu, den MÅ følge gitte regler den. Hverken mer eller mindre. Lenke til kommentar
Kjellvez Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Guuu kor kjip du e'. Hyyyyysj for pokker Lenke til kommentar
............... Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Så utrolig teit å lage en egen tråd om dette emnet? Endret hele setningen* Endret 2. april 2007 av karlsn Lenke til kommentar
Caze Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 aha så lamet lå en egen tråd om dette 8286543[/snapback] Hva betyr det på norsk? Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 At han bare var teit, som laget en egen tråd om aprilspøken Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 aha så lamet lå en egen tråd om dette 8286543[/snapback] Hva betyr det på norsk? 8291715[/snapback] Noe med lam tror jeg. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Veldig bra plassert må jeg si Forum > Hardware > Prosessorer Lenke til kommentar
peiper Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Veldig bra plassert må jeg siForum > Hardware > Prosessorer 8291799[/snapback] Ha ha, passer vel best her. Men seriøst, hvilke funksjoner ser du for deg å betateste i en AMD cpu, eller hvilken som helst cpu egentlig? Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Ingenting, og det var vel egentlig det som var poenget? en aprilspøk skal vel helst være mulig å gjennomskue. Synes at den egentligfunka bra her på HW jeg. Hvis mine mednerder er som meg så er den første tanken "zomgwtfbbqlol!!1 dette MÅ jeg melde meg på før det er for seint!!1w00t" og da glemmer man å tenke på hvor komplett idiotist det er, og blir nesten lurt hvis man ikke ser på tråden under hvor alle forteller at det er aprilspøk. Noen som har sett Google sin forresten? Linketylink her. Lo godt av den. Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 haha, jeg gikk rett på... Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Nødvendig med en slik tråd? April spøken var ment som en spøk. Innholdet i spøken MÅ ikke være realistisk vettu Endret 2. april 2007 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Det er jo ikke SÅ urealistisk da F.eks. nVidia har jo en del betatestere som tester ES verisjoner av forskjellige kort fra dem. Eneste her var vel at dette ble mer åpnet for "alle" i stedet for folk som arbeider med dataprogrammering, prosessorer, grafikk osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå