erl1 Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 trrenger et nytt headsett til mp3en min. hadde koss. var ganske fornøyd med disse, men etter en stund begynnte det å sprake i den høre høytaleren, og de er heller ikke særlig holdbare. er ute etter noe som sitter ganske godt i ørene, og som har ok lyd. (krever ikke at de er perfekt, men har lyst på noe bra) de kan gjerene være robuste også. er helst ute etter den typen med gummihette ma putter inn i øret. noen forslag? pris 4-700 kr? Lenke til kommentar
snarius Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Utan å ha prøvd dei sjølv trur eg Shure E2g er noko av det beste du får for 700 kr. Har sjølv Sony EX71SL og er nøgd med dei, men eg trur ikkje dei tålar spesielt mykje (med tanke på den den spinkle minijackpluggen og den nye kabelen). Sennheiser CX300 ser ganske robuste ut, og har fått bra omtale (fins også i svart og kvitt). Men hugs på at det kan vere farleg å jogge med in-ear pluggar, fordi enekelte isolerer veldig godt slik at du ikkje får med deg så mykje frå omgjevnadane. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Er jo et eget forum for hodetelefoner her Av de jeg har vært borti mener jeg at Sennheiser er de klart beste. Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 B&O A8 er mega bra hodetelefoner som sitter kjepe godt på ørene. Men da må du ut med 300 mer. Men da får du noe som veldig få har og som har en utrolig lyd! Håper du finner noen hodetelefoner som du liker! Lykke til på jakten! Mvh Fat_Board Lenke til kommentar
erl1 Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Utan å ha prøvd dei sjølv trur eg Shure E2g er noko av det beste du får for 700 kr. Har sjølv Sony EX71SL og er nøgd med dei, men eg trur ikkje dei tålar spesielt mykje (med tanke på den den spinkle minijackpluggen og den nye kabelen).Sennheiser CX300 ser ganske robuste ut, og har fått bra omtale (fins også i svart og kvitt). Men hugs på at det kan vere farleg å jogge med in-ear pluggar, fordi enekelte isolerer veldig godt slik at du ikkje får med deg så mykje frå omgjevnadane. 8286336[/snapback] tror jeg går for de sennheiserpluggene. passe pris og har fått gode kritikker god lyd er viktig, men siden disse ikke skal brukes mye til å sitte i ro og nyte musikk er ikke de aller minste detaljene så viktige her. BTW med trening så bruker jeg de både i treningstudio og på sykkel. kan nok være farlig og ikke høre noe når man sykkler, men men:p takk for hjelpen Lenke til kommentar
MeaCulpa Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Hadde jeg vært deg, hadde jeg gått for Ultimate Ears. Med de får du grom kvalitet, lyden er rett og slett noe av det reneste en kan få. Dessuten får du livstidsgaranti, og ufattelig bra service. Går for eksempel ledningen i stykker, er det bare å sende en mail til Ultimate Ears-produsentene, og de sender en ny ledning til deg gratis. Lenke til kommentar
erl1 Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 Hadde jeg vært deg, hadde jeg gått for Ultimate Ears. Med de får du grom kvalitet, lyden er rett og slett noe av det reneste en kan få. Dessuten får du livstidsgaranti, og ufattelig bra service. Går for eksempel ledningen i stykker, er det bare å sende en mail til Ultimate Ears-produsentene, og de sender en ny ledning til deg gratis. 8299521[/snapback] slike som disse? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=317484 men de fikk jo elendig kritikk av han ene som har skrevet der Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Vel,den karen sier at det sannsynligvis er noe galt med de han kjøpte og det er nok ganske mulig. Har ingen tro på at de skal være på samme nivå, og i hvert fall ikke dårligere enn de som følger med en iPod. Ville heller ikke overraske meg om han kun skrev den for moro skyld eller noe lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå