chma Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 skal være en millimeter enig at det kanskje virker litt rart å bruke penger når man surfer minimal, MEN, hvis du oppbevarer noen filer som er viktige, og har vært litt sløv og ikke tatt backup så skal jeg love deg at du sikkert ville betalt noen laken* for at de ble reddet. Som tideligere nevnt, de store firmaene finner virusene og kommer med oppdateringer hele tiden, dette har få av de gratis råd til og resurser til, men jeg skal ikke nekte for at noen sikkert funker, men det vil ikke bli like lett og raskt som bla. Norton. Ellers så er det verdt å nevne at man IKKE skal bruke virusprogramvare som ikke er testet eller hvor det ikke står at den kan brukes under det aktuelle OS. Når jeg var ferdig med å bygge pcen så instalerte jeg et (husker ikke hva det het) og under en restart så hadde det fjernet noen dll filer...... Ellers så koster så vidt jeg vet ALLE (ikke nødvendigvis når du kjøper, men abbonoment på oppdateringer koster alltid penger så vidt jeg vet....) virusprogrammer penger, ingen sitter å jobber med oppdatering av virus programmene uten å få betalt Lenke til kommentar
danandre Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Heh... Du kan få lov til å ta over email konton min! Den er stappa av klez etc... DA skal Norton få kjørt seg :smile: Lenke til kommentar
vegge Skrevet 25. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2002 Klarer ikke fjerne dette.. ikke med AVG - ikke med removal tool-en fra symantec.com heller. Hva er det for noe.. ? Får ikke tilgang til mappa.. den beskjeden dukker bare opp av og til.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå