vegge Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Hallo! Jeg har akkurat lagt inn det gratis virusprogrammet AVG på maskinen. Tenkte jeg skulle teste ut om det holder mål i forhold til Norton Antivirus 2003 (som egentlig koster en del penger..) Noen som har erfaringer med AVG? Tar det f.eks. Klez-viruset uten problemer? NAV2003 sletter jo disse virusene automatisk, men hvordan er det med AVG? Hvis noen tilfeldigvis har et Klez-virus, så please send det til meg i mail. (jeg ber bare om et Klez-virus - ikke send meg noe annet tull!) Jeg vil altså ha erfaringer med AVG. Hvordan takler det Klez og andre ekle saker..? Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Synes ikke Norton koster så mye jeg... betalte 499,- for 2003 på Elkjøp. Men gratis er billigere :smile: Lenke til kommentar
chma Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 og Symantec har trolig en litt større stab som sitter og surfer og leter eter nye virus hele døgnet, skal ikke si at ikke de fleste har det, men det er en kla fordel med de store firmanene. Har selv Norton, aldri blitt infisert, den har tatt alt. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 15. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2002 Cluet er at hvis AVG fungerer bra, så vil det være et bra alternativ for mange (inkl. min bestefar som surfer minimalt..) Ser ikke noe poeng i at han skal betale 129,- i måneden for Telenor ISDN + 500 penger for NAV, når han kan få gratis ISDN fra Netcom og gratis antivirus fra AVG.. *håper på noen erfaringer med AVG..* Lenke til kommentar
StudInc Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 he-he.. kva skjer viss det ikkje taklar klez?? trur AVG skal være ganske bra, men som andre har nevnt: dei store firmane har meir ressurser, slik at dei kjem med raskare ut med "vaksiner" mot nye virus.. personleg brukar eg norton, og er meget fornøyd med den :smile: dyrt?? norton kostar ca 400 i innkjøp, og 200-250 kr i året etter dette... mindre enn eg brukar på ein fest, for beskyttelse i eit år... Lenke til kommentar
_ziggy_ Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Hvordan kan du være sikker på at virusprogget ditt tar alt? Hvis du har et virus virusprogrammet ikke kjenner vet du jo ikke om du har det eller ikke da... :smile: Har selv norton antivirus 2002 , er storfornøyd med det.. hovedsaklig fordi det ikke har krølla hele systemet mitt når det har finni virus noe jeg har opplevd med visse gratisutgaver.... norton er jo også blandt de mest brukte så jeg føler meg ganske trygg på det... Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 havegg, U got mail. Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 jeg har hatt avg lenge nå, synes det funker helt greit, vet ikke åssen det er i forhold til norton f.eks, men jeg har ihvertfall ikke blitt infisert av virus selv om det kommer dumpende inn virus i haugevis via epost. den gjør jobben sin, og det er greit nok for meg så lenge den er gratis :smile: Lenke til kommentar
vegge Skrevet 15. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2002 Quote: Den 2002-12-15 19:29, skrev Skrue:havegg, U got mail. Stemmer det, men det var ikke med noe vedlegg.. Det er selvsagt mulig at AVG fjernet det av seg selv, men jeg tipper du ikke klarte å sende meg vedlegget.. Prøv igjen! :smile: Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Quote: Den 2002-12-15 19:30, skrev TettSpaden:men jeg har ihvertfall ikke blitt infisert av virus selv om det kommer dumpende inn virus i haugevis via epost. Kanskje du er full i virus og virusprogrammet ikke oppdager virusene? :smile: Lenke til kommentar
vegge Skrevet 15. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2002 Det var da som søren. Nå har jeg mottatt ca. tre Klez-viruset per uke i en periode på flere måneder, men nå som jeg virkelig trenger dem, så kommer det INGEN! Arg.. har jo sendt den fyren hundrevis av mailer om hvordan Klez skulle fjernes, men hvorfor har han fikset dritten akkurat nå!?! Jeg vil ha Klez!!! Dere har sunket lavt.. tenk å ha så godt beskyttede PC-er at dere ikke engang klarer å rote frem et simpelt Klez-virus. Low.. :razz: Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 KAAAAZZZZZZAAAAAAAAAAA Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Sjekk mailen nå da! Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Jeg fikk NAV2002 gratis fra Telenor jeg . Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Quote: Den 2002-12-15 20:46, skrev MrA|:Jeg fikk NAV2002 gratis fra Telenor jeg . Hørt rykter om det, vet noen om NGT også har en lignene ordning? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Tja, du kan vel alltid benytte deg av DirectConnect eller Kazaa :wink:. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 MailWasher er fin for de vanligste virus, pluss den er fin til å bounce/slette spam også. :smile: Lenke til kommentar
vegge Skrevet 15. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2002 Quote: Den 2002-12-15 20:46, skrev MrA|:Jeg fikk NAV2002 gratis fra Telenor jeg . Bestefar fikk også dette gratis, men det går ut når abonnementet hans på Internett går ut.. PS. Jeg har nå mottatt Klez-virus. :smile: Kommer tilbake med ytterligere informasjon etter hvert. Må teste litt til. *bare send flere, fyr på med Klez!* Lenke til kommentar
Elf_ Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Så klart det fikser Klez, det er et gammelt _veldig_ utbredt virus. Det som er spørmålet her er vel heller hvor fort de oppdaterer virus definisjoner og hvor mange av de mindre utbredte virusene det finner. Lenke til kommentar
AMPFILER Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 hva Fa_n gjør detta viruset a? ossen mailer får man ? er det sånne mailen som .. A IE6.0 patch hope you like it,, er det sånne mailer man får? ops.. skriveleif.. [ Denne Melding var redigert av: AMPFILER på 2002-12-15 22:50 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå