Gå til innhold

Kan noen sende meg et Klez-virus? Skal bare teste ut AVG..

vegge

Anbefalte innlegg

Hallo!

Jeg har akkurat lagt inn det gratis virusprogrammet AVG på maskinen. Tenkte jeg skulle teste ut om det holder mål i forhold til Norton Antivirus 2003 (som egentlig koster en del penger..)

Noen som har erfaringer med AVG? Tar det f.eks. Klez-viruset uten problemer? NAV2003 sletter jo disse virusene automatisk, men hvordan er det med AVG? Hvis noen tilfeldigvis har et Klez-virus, så please send det til meg i mail. (jeg ber bare om et Klez-virus - ikke send meg noe annet tull!)

Jeg vil altså ha erfaringer med AVG. Hvordan takler det Klez og andre ekle saker..?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Cluet er at hvis AVG fungerer bra, så vil det være et bra alternativ for mange (inkl. min bestefar som surfer minimalt..)

Ser ikke noe poeng i at han skal betale 129,- i måneden for Telenor ISDN + 500 penger for NAV, når han kan få gratis ISDN fra Netcom og gratis antivirus fra AVG..

*håper på noen erfaringer med AVG..*

Lenke til kommentar

he-he.. kva skjer viss det ikkje taklar klez?? :lol:

trur AVG skal være ganske bra, men som andre har nevnt: dei store firmane har meir ressurser, slik at dei kjem med raskare ut med "vaksiner" mot nye virus..

personleg brukar eg norton, og er meget fornøyd med den :smile:

dyrt?? norton kostar ca 400 i innkjøp, og 200-250 kr i året etter dette... mindre enn eg brukar på ein fest, for beskyttelse i eit år...

Lenke til kommentar

Hvordan kan du være sikker på at virusprogget ditt tar alt? Hvis du har et virus virusprogrammet ikke kjenner vet du jo ikke om du har det eller ikke da... :smile: Har selv norton antivirus 2002 , er storfornøyd med det.. hovedsaklig fordi det ikke har krølla hele systemet mitt når det har finni virus noe jeg har opplevd med visse gratisutgaver.... norton er jo også blandt de mest brukte så jeg føler meg ganske trygg på det...

Lenke til kommentar

jeg har hatt avg lenge nå, synes det funker helt greit, vet ikke åssen det er i forhold til norton f.eks, men jeg har ihvertfall ikke blitt infisert av virus selv om det kommer dumpende inn virus i haugevis via epost.

den gjør jobben sin, og det er greit nok for meg så lenge den er gratis :smile:

Lenke til kommentar

Det var da som søren. Nå har jeg mottatt ca. tre Klez-viruset per uke i en periode på flere måneder, men nå som jeg virkelig trenger dem, så kommer det INGEN!

Arg.. har jo sendt den fyren hundrevis av mailer om hvordan Klez skulle fjernes, men hvorfor har han fikset dritten akkurat nå!?! Jeg vil ha Klez!!!

Dere har sunket lavt.. tenk å ha så godt beskyttede PC-er at dere ikke engang klarer å rote frem et simpelt Klez-virus. Low.. :razz:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-15 20:46, skrev MrA|:

Jeg fikk NAV2002 gratis fra Telenor jeg
:grin:
.

Bestefar fikk også dette gratis, men det går ut når abonnementet hans på Internett går ut..

PS. Jeg har nå mottatt Klez-virus. :smile: Kommer tilbake med ytterligere informasjon etter hvert. Må teste litt til.

*bare send flere, fyr på med Klez!*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...