kjelli88 Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 jeg har nettopp lagt inn xp på nytt.. lagt inn alt av drivere og det som trenges, men lyden er borte.. veit ikke hva som kan være feil eller hva jeg skal gjøre.. noen som kan hjelpe? takk:) Lenke til kommentar
Airborne Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Er du helt sikker på at du la inn driverne for lydkortet, som oftest om det er ett lydkort i hovedkortet så ligger driverne for lyd på hovedkort cd'en. om lydkortet er satt inn i en pci slot har du mest sannsynlig en cd for dette. lett å glemme Lenke til kommentar
karasjok Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Gå inn på enhetsbehandling, sørg for det ikke er noen gule utropstegn på for eksempel lydenhet. Lenke til kommentar
kjelli88 Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Er du helt sikker på at du la inn driverne for lydkortet, som oftest om det er ett lydkort i hovedkortet så ligger driverne for lyd på hovedkort cd'en. om lydkortet er satt inn i en pci slot har du mest sannsynlig en cd for dette. lett å glemme 8286203[/snapback] jeg har lagt inn drivene til hovedkortet.. lydkortet er på hovedkortet ja.. la inn de nyeste driverene jeg fant også, men skjedde ikke noe.. sjekket på enhetsbehandling. ikke merket gult.. alt er som det skal untatt at det ikke er lyd.. Lenke til kommentar
karasjok Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Kan det være at glidebryteren for mastervolum er på minimum? Lenke til kommentar
kjelli88 Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Kan det være at glidebryteren for mastervolum er på minimum? 8286296[/snapback] ser ikke sånn ut nei.. men tror jeg skal ta en sjekk i biosen om innstillingene er som de skal der.. kan kanskje lønne seg og oppdatere bios og? Lenke til kommentar
kjelli88 Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 jippi lyden funker igjen:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå