Demannu Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Jeg har problemer med min nye 6300. Først forsvant nederste linje, den med (Gå til - Meny - Lås tast.) ettersom d jeg har valgt. Den forsvant først når jeg la inn bakgrunnsbilde. Fikk den tilbake med å kjøre "Gjen.fabr.innst." Men den forsvinner viss jeg prøver å legge inn bakgrunnsbilde igjen. Neste problem kom igår kveld: Klokka oppe til høyre på skjermen er borte. Og jeg får den ikke tilbake med å kjøre "Gjen.fabr.innst." Noen som har hatt samme problem? Noen forslag til hva jeg kan gjøre? Går det ann å re-instalere softwaren? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Mulig du kan re-instalere software/firmware via Nokia PC Suite, verdt å sjekke ut. Evt. søk i forum til Nokia eller andre. Lenke til kommentar
Demannu Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Etter litt "fikling" har nå klokken komt tilbake... ? Bakgrunsbilde jeg brukte var lastet ned til 6233, kan d ha noe å si? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå