Nemesis86 Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Noen som veit at ett skikkelig bra antivirus program som krever lite ressurser og ikke koster noe spess med penger? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 AVG Free avast! Gratis begge to. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Som GeirGrusom sier. Selv bruker jeg avast, og det har jeg gjort i endel år nå. Fungerer utmerket, og har ikke vært plaget med virus i denne perioden! Lenke til kommentar
Hefalompen Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Som GeirGrusom sier. Selv bruker jeg avast, og det har jeg gjort i endel år nå. Fungerer utmerket, og har ikke vært plaget med virus i denne perioden! 8286379[/snapback] jeg bruker begge. Har flere maskiner og det virker som de er temmelig like i minnebruk osv. Gratis er best. Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Opprett nettbank så får du sikker med Norman. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå