Gå til innhold

GIGA PÅ BYGG!!! :) ut bygge aopen HX08

Anbefalte innlegg

jeg har planer om et stort på bygg på min ca. 4månter gammle midelmodig moda aopen HX08. jeg har planer om å fjerne front, topp og sider og bytte det ut med plexi

http://www.moddin.net/project.asp?ProjectID=5&PageNo=8

eller med børsta alliminium. Jeg hadde også planer om å bygge ut slik att den blei litt breiere og høyere en orginalt... ikke mye bare litt.

Jeg hadde planer om å beholde mye av det indre, siden radiatoren er festa med popp nagler til den. hadde ikke skruer som passa.

jeg brenner mest for å bytte ut med alliminium i øyeblikket.

Jeg må ha en stilig front... det er den som syntes mest hjemme. Men resten må stå i stil... det må jo se ok ut på lan. jeg hadde tenk og beholde mine 2x 120mm enermax vifter i front, har også tenkt på sette inn en til siden kassa skal bli høyere.

hadde planer om å ha kunn 2 kanskje 3 plasser til cd rom. men en god del til harddisk. har 2x 80GB nå og det er synsykt altfor lite. må spare til 2 til foreksempel 2x 200GB i tilleg... når de blir billigere.

trur jeg må stoppe nå. ingen kommer vel til å gidde å lese alt. har det med å skrive for mye.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har ikke digital kamra. men jeg har ikke penger til det enda og starte og modde enda av like vel. planleging stadie. kan kanskje ta ett år eller noe. jeg har akkurat begynt og tenke på det.

Trur jeg vill vente til den lakken som er på kassa jeg har nå blir enda verre... må jo få litt ut av det jeg gjorde. skulle fordypa meg litt mer i hvordan man lakka først. hadde aldri gjort det.

føre jeg begyner på dette prosjektet skal jeg fordype meg i det jeg må gjøre først. Muligens jeg skal mode lille søstra mis pc først. Rosa blank lakk, Hjerte vindu og den slaks. har finni ut hvordan jeg skal lakke riktig nå.

[ Denne Melding var redigert av: Lord-KGA på 2002-12-15 21:08 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...